{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Problemer med anlæg.. 2 {{forumTopicSubject}}

Henviser til itdligere skrevet i forum...

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=413939

Jeg har nu fundet ud af at hvis jeg tager det ene phonerkabel ud ( subben sat til rear out ) forsvinder suse lyden. Jeg har derfor trukket et andet phoner kabel inde i bilen udenom alt el/kabel osv. men når denne sættes til er susen der igen... Jeg er lost..... og gentager lige at det er kun når bilen er tændt...

Hjælp!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med anlæg.. 2
  • #1   22. jul 2008 har du + kabel og rem i en side? phono i midten? og højtalere kabler i den anden side?

• #2   22. jul 2008 Jeg har + i midten af bilen og har så phoner i hver side hvor der også ligger en remote.... ingen højtalerkabel...

• #3   22. jul 2008 sæt et støjfilter på plus siden, til forstærker.. og evt. radio - så forsvinder dit problem..

• #4   22. jul 2008 forstår ikke alle jeres problemer... tror ikke en meter på det har noget med trækningen af kabler at gøre... nogen biler vil altid lave generatorstøj.. uanset om i trækker kabler direkte uden om alting....

sæt generator støjfiltre på plus ledninger til alt anlæg.. så blir støjen filtreret fra, og er det ikke nok, kan man sætte 2 i røven af hinanden så er det 110% sikkert væk, har lige lavet samme procedure på en bil på arbejde.. efter at have fået org. anlæg i, fik han generator støj, og bil producenten havde ingen vejledninger, udover dårlig stel, kabler trukket forkert osv... og intet hjalp, før jeg smækkede 2 filtre på den..

• #5   22. jul 2008 vil ikke kalde det generator støj for der er ingen ændringen i støjen når der trykkes på speederen og det er ikke en piben men som når man ikke har instillet en radiokanal...

• #6   22. jul 2008 okay nærmere defekt linie udgang

• #7   22. jul 2008 radio / forstærker og højtalere er sprit nye....

• #8   22. jul 2008 okay men hvis du har en sus´en i det på flere kabler.. vil jeg stadig mene der er nogen kanaler der er fesen af, ellers er din opsætning af lyd gal..

• #9   22. jul 2008 jeg har lige prøvt med nyt phoner og det med indstilling af lyden tror jeg ikke det er. For lyden ændre ikke højde når jeg skruer op og ned på radioen. Selvom radioen er på 0 er susen der stadig...

• #10   22. jul 2008 okay lyder som om der måske er Skruet helt op for noget via forstærker måske...

• #11   22. jul 2008 ja var også mit bud da det startede.. Men den står nu kun på ca 40%

• #12   22. jul 2008 okay .... men lyder som noget med din opsætning, .. eller dårlig forbindelse..

• #13   22. jul 2008 der er ihvertfald et eller andet galt.. Men fatter ikke at det kun er når bilen kører... har også lige lavt ny stel til både radion og forstærker...

• #14   22. jul 2008 det er da også generator støj så.. kan da godt ske det ikke lyder som "normal" støj, men det er da helt sikkert sådan noget... smæk et filter på

• #15   22. jul 2008 okay.. men er generatotstøj konstant??? hvor får jeg sådanne et filter og hvor skal det/de smækkes på??

• #16   22. jul 2008 og der er også kun baghøjtalerne og subben der siger sådanne. men det her ender da med at jeg skal ned til min forhandler med det, for jeg kan sgu ikke rigtig se hvordan jeg kan løse det... men ja det lyder som om at det er bilen der laver et eller andet den ikke skal.

Takker for hjælpen indtil videre..

skulle der være en der falder over denne tråd som ved hvordan man løser det her .... skriv venligst selvom det måske er noget tid siden der er skrevet i emnet.. evt. som privat besked

Tak

Kommentér på:
Problemer med anlæg.. 2

Annonce