{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg opbygning
  • #1   27. jul 2008 kommer helt an på stilen....

glasfiber bliver rigtigt flot hvis det bliver lavet ordentligt og det kræver en del arbejde... og så skal det jo nok lakeres...

mdf kan du også lave mange ting i.... men det bliver nok mere noget mere kantet men det kan blive rigtigt god hvis du er god til træ og gider bruge tiden på det....

et anlæg skal jo ikke bare lyde.... men også se godt ud... i hvertfald i mine øjn....

begge kan anbefales men jeg ville nok vælge mdf....

• #2   27. jul 2008 Har snart lavet en del i mdf og glasfiber.
    men det er mest skørter jeg bygger om i glasfiber.
    havde tænkt på at bygge det hele bagi i glasfiber. men måske det bare skulle være mdf. og så beklædes med kunstlæder.

• #3   27. jul 2008 hvis det er første gang du skal lave anlæg , så ville jeg nok anbefale og bruge mdf . og så kan du lave udbygninger eller modifikationer til det i træ af glasfiber så du får øvelsen med .

• #4   27. jul 2008 Tjek bagagerummet i audien ved mig , det blir betrukket med enden læder eller filt , nok først filt og så nogle udbygninger i læder så jeg selv får mere erfaring med og arbejde med læder da jeg aldrig har prøvet det før .

• #5   27. jul 2008 Har rodet en del med det.
    men kan bare ikke rigtig bestemme mig for hvad der er pænest.
    syntes det er fedt når man larkere tingene. men alligevel ser det også kanon ud og beklæde det med læder.

• #6   27. jul 2008 tror hvis man vil lave noget ekstremt udseende med sit anlæg skal man bruge glasfiber , men hvis du vil lave noget diskret og stilfuldt anlæg , skal du bruge mdf og betrække det med læder

Kommentér på:
Anlæg opbygning

Annonce