tilslutte cd-boks {{forumTopicSubject}}
hej folkens.
skal ind og hjælpe min nabo med at tilslutte en cd.skifter til 12 cd, i hans toyota sportsvan årg. 97-98.
hvordan bliver sådan en fætter tilsluttet, via phonokabler til HU, eller via et specialt stik. ?
og skal sådan en fætter på remote ligesom en forstærker, og skal den have strøm fra batteriet. ?
har aldrig prøvet at smide sådan en fætter i før, men har dog monteret flere anlæg + forstærkere.
så er der nogle kloge hoveder der kan fortælle mig fremgangsmåden, med installation.
skal lige siges at jeg ikke har set cd-skifteren endnu, hvilket måske ville have kunne svaret på nogle af spørgsmålene.
på forhånd tak.
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.209
Og det mener jeg også der er til andre modeller.
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
1) den passer 100% til anlæget.. hvis det er tilfældet går der et special-kabel til HU'en så boksen kan betjenes fra HU'en
2) den er "standard" - i såfald løber der enten to phone-kabler til HU'ens LINE IN! og der følger en fjernbetjening med. Her er der ingen mulighed for at få informationer på displayet på HUen. Der er også set ældre modeller af CD bokse, der har en lille radiosender indbygget til FM båndet.. Lige tilpas stærk nok til at nå fra bagagerummet til HUen... HUen indstilles på RADIO og boksens FM frikvens indstilles. Der medfølger ligeledes en fjernbetjening og info i HUens display er heller ikke muligt.
aug 2005
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 337 Svar: 2.194
så man skal ihvertfald ikke hen og trække seperat strøm til den.
ved ikke om det er en orginal der hører til anlægget, eller om det er sådan en universal boks.
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 344
Er boksen købt brugt uden kabler er det som regel pisse dyrt for nyt kabel
tilslutte cd-boks