Mystisk mystisk {{forumTopicSubject}}
Da jeg skulle koble mit nye anlæg til i min bil og fik det hele sat sammen, og det spillede 100%... MEN!!!
Mit instrument lys i panelet plus min venstre baglygte virker ikke og har checket alle sikringer og pære...
En dag helt tilfældig opdagede jeg en bip lyd hver 5-6 sekund eller noget i den stil. Og hver gang den sagde denne lyd, blinkede både instrumentlyset samt min baglygte...??????
Fatter ikke en skid for ville da mene når man kobler et anlæg til skulle det ikke have noget med lyset i instrumentpanelet at gøre og slet ikke baglygten... Det vildeste af det hele, hvis jeg skruede helt ned for lyden blinkede den aldrig, men ligeså snart jeg skruede bare lidt op..... tja så blinkede lyset samtidig med den der bip lyd....
Er der nogen der kan hjælpe???
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 50 Biler: 10 Emner: 370 Svar: 1.746
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 249
feb 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 849
ved for mit vedkomende blinker lyset både det ene og andet sted hvis jeg skruer bare en lille smule op!
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 598
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 249
Hvor kan man se det henne?
Og en sådan KONDENSATOR hvor findder man sådan en?
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 598
Du skulle gerne kunne se det nede på generatoren hvor mange amp den giver fra sig
mar 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 28
Tjek hellere alle dine forbindelser, ISÆR din stel!!! Det ku godt lyde som om du har taget stellen et "svagt" sted i bilen, så dit anlæg trækker stel igennem noget andet.
Det med at folk siger at man skal ha en kondensator hvis man ik har strøm nok, det passer ik!! Skift til et større batteri i stedet for.
Mystisk mystisk