{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Monterings hjælp!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

jeg skal ha' installeret et par baghøjtt. og et nyt anlæg i min søsters bil (som en gave) så tænkte om der er en der vil hjælpe mig med dette? jeg er total idiot til sådan noget og vil gerne ha det gjort RIGTIGT og ikke halvfærdigt som det ville blive hvis jeg gjorde det...

så hvis der er en der ville tjene lidt lommepenge, en kold cola og lidt kvalitetstid med en fremmede gut, så send mig en PB - det er dog et krav at du ved hvad du laver smiley

jeg bor i nordsjælland ca. 20 km nord for kbh smiley

Venligst
Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Monterings hjælp!?
  • #1   10. aug 2008 nu kommer jeg så fra jylland? men tror du skal skrive lidt mere om hvad der skal i? skal han bare lave instalationen, eller ar det det hele? kæmpe glasfiper opsætning, eller bare noget helt alm? bare info man selv kunne bruge hvis man skulle i gang.

• #2   10. aug 2008 Hehe du har nok ret Brian smiley tak for infor, fik det vidst skrevet lidt i hast smiley

Jamen det er bare nogle 6x9 højtt. i hattehylden (der skal muligvis udskæres hvis de ikke passer i den originale fatning på en bravo) og så er det at trække kabler op igennem kabinen hvor der også skal tages en gammel headunit ud og en ny skal i smiley

det er sådan set det smiley

MULIGVIS hvis jeg får fat på en dygtig person, vil jeg gerne putte en sub og en forstærker i også, men det er jo lidt efter hvem jeg får fat i smiley

• #3   10. aug 2008 Det behøver du da ikke hjælp til....
    Det er ret meget ligetil det første du skriver smiley

• #4   10. aug 2008 Det kan du sku nemt selv gøre smiley

• #5   10. aug 2008 Kim og Morten...

Mange tak for jeres tiltro, men jeg sætter meget pris på mine fingre og vil meget gerne ha kablerne VÆK fra kabinen og anlægget må meget gerne blive siddende selvom man drejer kraftigt... smiley

• #6   11. aug 2008 Jamen hvis du "bare" vil skifte HU og baghøjttalere, så er der ingen ben i det. Du skal jo ikke føre nye kabler, slet ikke hvis der er baghøjttalere i i forvejen.

Jeg kan muligvis godt hjælpe dig hvis det er, bare ikke i denne her uge, og så skal du komme til Frederiksværk med bilen.

Men det er faktisk ret ligetil smiley

Du skal bare tro lidt mere på dig selv.

• #7   11. aug 2008 KIM...

der er ingen højtt. bagi det er derfor jeg er lidt bange for at gå i gang smiley

jamen jeg kan faktisk først lige omkring sept. for bilen befinder sig pt i stockholm (og kan først kidnappe den omkring starten af sept. smiley

men hvis du er frisk så ville det være lækkert smiley

• #8   11. aug 2008 Du skal være velkommen til et kontakte mig når det er, så må vi se om det ikke kan lade sig gøre at få det hele til at passe sammen.

• #9   11. aug 2008 Kim...

Jeg takker... smiley

forresten kan du også installere forstærker og sub? smiley

• #10   11. aug 2008 ja

• #11   11. aug 2008 hvis du smutter til midt jylland kan jeg også give en hånd med.......

Kommentér på:
Monterings hjælp!?

Annonce