{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Mutte
Mutte
Tilmeldt:
19. jul 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82

Generator støj, meget underligt. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger.
Fik monteret mit anlæg for 1 måneds tid siden, trak dog både strøm og phono kabler i samme side, spillede fint og ingen generator støj overhovedet.

Så her imorges, fuckede mit remote kabel, kunne bare ikke få det til at virke. Trækkede så et nyt remote kabel, så virkede det godt nok, men så kom generator støjen.

Har nu prøvet med andre typer kabel til remote, intet virker.
Har fået lagt mit phono kabel over i den anden side af bilen, stadig støj.

Syntes jeg har prøvet alt, så søger desperat hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generator støj, meget underligt.
  • #1   23. aug 2008 dårlig stelforbindelse måske?

  • #2   23. aug 2008 montere et Støjfilter på plus siden til dit anlæg så garrantere jeg dine problemer er løst.


  • Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82
    #3   23. aug 2008 Har tjekket min stel forbindelse nu og heller ingen problemer der smiley

    Må vel prøve at have det hele ud en gang til, og prøve igen. smiley


  • #5   24. aug 2008 Det lyder lidt som det problem jeg havde med mit remote kabel.

    Prøv fgl.

    Træk en læs remote bare hend over dine sæder også om til din forstærker. Forsvinder din støj ligger din remote forkert.

    Virker det hellere ikke. Så få fat i nogle extra signal kabler. træk dem hend over dine sæder og om til forstærkerne. Forsvinder støjen så ligger dine signal kabler forkert.

    Og sådan forsætter du så indtil du finder fejlen. Lidt nemmere end at spille hele lortet ud smiley


  • Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82
    #6   24. aug 2008 Dennis S:
    Vil prøve at gå igang med det samme smiley


  • #7   24. aug 2008 Det er ihvertigfal den måde vi plejer at fejlsøge på. Da det er klart den nemmeste måde uden man skal skille hele bilen af smiley

    Skriv endlig hvad du finder frem til hvis du har brug for mere hjælp.


  • Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82
    #9   24. aug 2008 Har nu prøvet at trække phono kablet ind midt igennem bilen, så det ikke er i nærheden af noget strøm, og den gør det stadig smiley

  • #10   24. aug 2008 Har du os prøvet at trække remote kablet ind imellem sæderne?

    "Brug ikke remote kablet hvis det sidder sammen med dit signal kabel. træk et seperat."


  • Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82
    #11   24. aug 2008 Dennis S:
    Ja det har jeg også prøvet. Og det er også trukket for sig selv.

    Men underligt nok, er støjen først kommet efter jeg ikke bruger det remote kabel, der sidder i phono kablet mere.

    Prøver at købe et nyt phono kabel imorgen, er vel ved at være en af de sidste muligheder.


  • #12   24. aug 2008 Det lyder godt nok mystisk. Da selve remote kablet "burte" ikke have noget med støj at gøre.

    Jeg har selv set det problem at brugte man remote i selve signal kablet så var der støj. trak man en løs remote så forsvandt støjen. meget mystisk.

    Men ja prøv et andet signal kabel. og se om det gør trikket. det kan have fået et knæk eller lign.


Kommentér på:
Generator støj, meget underligt.

Annonce