{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

mike p
mike p
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22

Kabinet/afstands-stykke til 6x9? {{forumTopicSubject}}

Er ved at smide gammel 4x150w fury med brokoplet sub på 2 kanaler, og 2 6x9" på de 2 andre kanaler i vento.. Har så bare ikke lyst til at save hul i hattehylde, så spørgsmålet går på.. Nogen der kender/ved et sted man kan få afstandsstykker, kabinetter til 6x9, så de kan stå oven på hattehylde? Faktisk er 6x9erne ikke købt endnu, så hvis der findes et alternativ, vil jeg også gerne høre om dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabinet/afstands-stykke til 6x9?
  • #1   4. sep 2008 dansk auto hifi har vist nogle kasser til at stille oven på men det er ikke så køn en løsning ellers bil xperten osv t-hansen osv. men dansk auto hifi sælger audio system 6*9 højtalere de spiller rigtig rent.. og component sætene spiller bedre endnu:-) til okay pris

• mike p
    mike p Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22
    #2   4. sep 2008 Jeg takker smiley Er enig, det er ikke den bedste løsning.. Men mener jeg en gang har set nogle ok pæne afrundede bobbel-agtige kabinetter, der ikke fyldte så meget.. Der er nakkestøtter i dytten, så regner med de kan stå bag ved dem, så jeg ikke mister udsyn.. Vi må se om jeg finder noget pænt .o)

Kommentér på:
Kabinet/afstands-stykke til 6x9?

Annonce