{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

xXx X
xXx X
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Valg .-) {{forumTopicSubject}}

Det er mit indtryk at de fleste siger at det er lige gyldig med alle "underlige" betegnelserne når man kigger efter radio? kan det være rigtigt?

Den skal monteres med en lille forstærker, 4 højtalere og måske i fremtiden skal der en sub på.

Afspiller Valg:
SONY CDX-L480X pris ca 1200 kr

Forstærker valg:
Forstærker, X-2000, 520W Pris 598,00

Højttalersæt valg:
4 X 6" højttalersæt, 240W, X-Zound Kr. 298,00

ja det er ikke de store penge der ruller her, men det er helder ikke meningen!

Hvis der er nogen er vil fraråde mig nogen af delene vil jeg meget gerne høre det for jeg er ikke særlig godt til teknik og slet ikke audio smiley håber der er nogen der giver lyd fra sig!

Samtidig vil jeg gerne høre meninger omkring disse såkaldte "Subwoofer rør" og "bas-boxe"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg .-)
  • #1   11. mar 2003 Hejsa...... Jeg kender ikke X-audio desværre....
    Men jeg kan da sige dig at JEG synes helt klart at du skal vælge at putte bassen i et kabinet.... Grunden til at jeg synes dette, er at jeg og nogle kammier har prøvet med samme bass og bytte rundt mellem rør og kabinet, og kabinettet gav helt klart den fedeste og dybeste bass.... Men det er kun min mening......

MVH René

• #2   11. mar 2003 Basrør er faktisk dem der er mest skrald i !!!

• xXx X
    xXx X Tilmeldt:
    mar 2003

#3   11. mar 2003 okay jeg skulle måske sige tild em der ikke kender X-Zound så kan de ses hos Www.Thansen.dk

• xXx X
    xXx X Tilmeldt:
    mar 2003

#4   11. mar 2003 okay jeg skulle måske sige tild em der ikke kender X-Zound så kan de ses hos Www.Thansen.dk

• #5   12. mar 2003 Nu har jeg ingen erfaringer med X-Zound, men i mange tilfælde får du hvad du betaler for.

Jeg ville ihvertfald vælge en bedre forstærker og højttalere. Men det kommer meget an på hvad du stiller af krav, der er nok ingen tvivl om at det sæt kan levere noget musik, men om det lyder godt kan nok diskutteres.

Hvis du ikke har flere $$$ at gøre godt med så skrot forstærkeren og køb nogle bedre højttalere og kør dem på HU'ens udgange

• xXx X
    xXx X Tilmeldt:
    mar 2003

#6   12. mar 2003 hmm hvad betyder HU'ens ??

Er der nogen forslag til "de andre, lidt dyre" højtalere?

Afspiller Valg kommentare??

• #7   13. mar 2003 Hvor mange penge har du at lege med?
    HU=HeadUnit=radioen.

• xXx X
    xXx X Tilmeldt:
    mar 2003

#8   14. mar 2003 tjaa hvis du lækker prisen fra Forstærkeren oven i højtalerprisen ca 600 kr så bliver det vel omkring 900 kr i alt for 4 højtalere, husk på at jeg ikke er så kvalitets krævende.
    *g*

• xXx X
    xXx X Tilmeldt:
    mar 2003

#9   14. mar 2003 jeg kan måske gå med til omkring 1300 kr smiley
    nogen der kan anbefale noget fra http://www.autohifi.dk??

Kommentér på:
Valg .-)

Annonce