{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Åbent /lukket kabinet til gulpladebil? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg går og overvejer lidt anlæg til bilen... Men mht. baskassen, er jeg lidt i tvivl om kabinettet skal være åbent eller lukket. Hvad er forskellen lydmæssigt, og hvad er at foretrække til en gulplade bil, altså til min galaxy? Den skal stå lige bag forsæderne...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åbent /lukket kabinet til gulpladebil?
  • #1   21. okt 2008 Man kan ikke entydigt sige hvad der er bedst - det er et spørgsmål om temperament.

    Jeg synes personligt bedst om lukkede kabinetter, pga. deres attack og meget stramme og kontante bas. Åbne kabinetter er dog istand til at levere dybere lydtryk, men de kan dog miste noget af den kontante og den helt stramme bas.

    I sidste ende handler det om at købe en fornuftig enhed og så derefter vurdere i hvilket kabinet den specifikke enhed performer bedst.


  • #2   21. okt 2008 i en galaxy havde jeg smidt en af hver i tror jeg.. smiley

  • #3   21. okt 2008 Jeg hører dance / trance og house, så der er noget bas i, har altid kørt med lukket kabinet, og været godt tilfreds, men ved ikke om der er noget man skal tage højde for når der ikke er sæder eller noget i?

  • #4   21. okt 2008 Som Mads siger, meget en smagssag.

    Alle mine kabinetter jeg har haft gennem tiden har været med port i, har altid prøvet et lukket først, men har altid synes de har spillet kedeligt og uden attack i forhold til et åbent

    Endvidere spiller et portet (åbent) op til 3 dB højere end et lukket, hvilket svarer til en fordobling af forstærkereffekt, hvilket jo er en hel del.


Kommentér på:
Åbent /lukket kabinet til gulpladebil?

Annonce