{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang monoblok mm sikring
  • #1   26. okt 2008 der er sådan noget elektronik i istedet for
    Advanced short circuit, overload, over heat and low voltage protection

• #2   26. okt 2008 jesper er det ikk bare mod kortslutning på kabelet?

• #3   26. okt 2008 det også det jeg tænker den ska da ikke have 2 eller hvordan man her jo en ude i motorummet på 60 80 amp der ska da ikke også vare en tæt på forstærker eller er det bare mig der er blank.

• #4   26. okt 2008 lidt lige som Sinuslive sl a-1500 den har heller ikke dog viser de et kablel hvor der sidder en på 150 amp tæt på forstærker ????

• #5   26. okt 2008 sådan tæt på selve forstærkeren ja ??

• #6   26. okt 2008 syntes bare det virker underligt at der ska vare hele 2 men vis du mener det ja så det vel det der ska vare..

• #7   26. okt 2008 jesper har lige luret dit fotoalbum.. men hva vil du tro jeg ska bruge i front og bag... har nu 150 i front så hva med bag er en på 60 amp ikke nok for det også skulle sprænge vis det bliver overbelastet ???

• #8   26. okt 2008 naa jeg prøver mig frem.

• #9   27. okt 2008 Jan F

tak for info det var noget jeg kunne bruge og ved jeg kan tage efter hva du skriver der.. p.s tak for db måling på mit anlæg i næstved ved hifispeed

Mvh Dennis... p.s hva var det dit mål var nu du ville have dit anlæg skulle yde.. ?

• #10   27. okt 2008 Jan F

det lyder super når det kommer der op. på 150 db.. vi fik monteret forstærkeren i min bror´s saxo på 2 stk Rainbow Hammer 12 med
    Dobbelt 2 ohms svingspole danm den kan ellers godt yde noget den monoblok.. og sad så og snakked med ham ang og få det målt en dag og tænkte på hvor du var fra i landet om vi måske kunne kigge en tur forbi en dag.. og så giver vi da en vand eller noget vis det noget du gider.. ??

Mvh Dennis.

• #11   27. okt 2008 jan F lyder sku lækkert men vi mangler lige og få tilsendt den sidste forstærker og montere og indstille samt at få han´s HU hjem fra jvc så men har ansøgt om venskab så når det hele er klaret om det er iorden jeg lige skrive til dig så vi kan finde en dag evt... de basenheder har du set de tilbud der er på ice-shop.dk har lige pt ??

• #12   27. okt 2008 hehe ja sådan er det sku altid hva ska de koste ??

• #13   27. okt 2008 tja udsenet betyder jo ikke alverden men afligevel... næsten trist jeg selv har købt når den nye bil kommer hjem... for det da nogle enheder der kan flytte noget luft det da helt sikkert hva ska du så have af enheder istedet for ??

• #14   27. okt 2008 mums lyder sku som en dejlig opsætning... det da vist pænt sikkert nee 4 kwatt rms holder de måske ikke helt til men det tæt på... er pænt sikker på de kan flække en rude...

• #15   27. okt 2008 15000 watt RMS du gal med stort G.. den opsætning glæder jeg mig sku til og se eller mest og høre... ja der ska sku mange der kan flække en rude når den er skadet mm eller dårlig.. host men du ska da vist nok også komme der op omkring de 160 db og over i sidste ende tror du ikke ??

det var noget med 4 enheder du ville lave plads til ud med dit bagsæde og såå er der masser af plads.. vis ikke der også er børn i bilen engeng imellem...

også fra B2 det jo også noget der kan noget i forhold til såå meget andet.. dog ska der også vare råd til det hele..

men 15000 watt RMS i privat bil det da noget der holder...

• #16   27. okt 2008 og så der dem man læser om der har jubii 3000 rms i bilen hehe.. som mener at det jo helt vildt gal en hovdepine de har når de høre ordenligt anlæg som dit.. kan tydligt huske hvordan dit lød.....

• #17   27. okt 2008 yes har godt hørt om B2 også meget nyt i nu.. men der er jo snakke om der kommer noget nyt fra usa kan simpelhent ikke huske det ville skive det før men ja man glemmer jo efter at have sparket såå meget gennem ens hovde...

ingen ting i forhold til det i næstved tror jeg sku gerne puha det kommer da også til og koste en del...

• #18   27. okt 2008 Jan F

hey du behøver ikke sige mere men så det da dig jeg ska have fat i når der ska bestillet nyt hifi til vognen

Kommentér på:
ang monoblok mm sikring

Annonce