{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabinet til 12"hertz
  • #1   4. nov 2008 bilstereiforum.dk de ved meget om hertz i det forum

• #2   4. nov 2008 ingen der har gode ider????

• #3   4. nov 2008 De kabinetter som Hertz anbefaler/forslår kan du trykt regne med virker.
    Jeg har efterhånden meget erfaring med hertz og har tit snakket med importøren af hertz omkring elettromedias produkter.

Det kan godt være du syntes de virker små kabinetterne. Men de VIRKER.

Elettromedia har ikke kun afprøvet deres kabinetter på computer og i store firkantede lokaler, men de har også testet deres teorier og lavet målinger i biler. Det har ihvertfald lade mig fortælle af importøren ham selv. Og man må sige, han ved altså en ting eller 2 om bilstereo.

Kom du bare igang med at bygge!!! smiley

• #4   5. nov 2008 overvejer lidt at lave et bandpass kabinet, syntes bare det lyder helt vildt at det kun skal være på 9 +13 liter.... kan det overhovedt lave noget dybbas i så lille kabinet? (har 2 stk 12" som skal drives af 2 stk sinuslive sla 1500)

• #5   5. nov 2008 Hertz er netop blandt andet blevet kendt for at kunne spille dybbas i meget små kabinetter.

Jeg har selv leget lidt med hxs300spl, og den spiller rigtig fedt og højt i det største af de portede kabinetter hertz anbefaler.
    Den spiller også fedt i lukket kabinet, men den er altså bare sjovere i et portet.

• #6   5. nov 2008 hvad med bandpass har du nogen erfaring med det ?

• #7   5. nov 2008 Nej desværre. Hvad slags bas er det du forventer af dine basser??

Kommentér på:
Kabinet til 12"hertz

Annonce