{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En 12" Vs. to 10"???
  • #1   29. apr 2005 du for mere tryk med 10"

• #2   29. apr 2005 altså det komemr ldit an på hvilken slags bass du vil opnå smiley
    altså de 2 10" vil helt sikkert gi et mere fast slag, men nok ikke nær så meget buldrende bass som en 12" kan levere, det er dog lidt svært at sige hvad der er bedst, da det er samg og behag, men jeg forretræker selv 2 12" især til en mellemstørrelse bil...

• #3   29. apr 2005 Det er en evig diskussion.. Men efter min mening, så får du lidt mere bas med 2x10". Og desuden får du et mere detaljeret lydbillede. Da en 10" bas i sagens natur er meget hurtigere.. Så hvis du hører musik hvor du har brug hurtig præcis bas, så vil jeg anbefale 2x10", men hvis du bare lytter til techno og euro-dance mv, så er du fint dækket ind med din 12"

• #4   29. apr 2005 Når jeg taler om musik, hvor der er brug for en hurtig præcis bas, er det rock-musik og andet kvalitetsmusik, hvor der mange detaljer i.. Techno musik er meget simpelt opbygget, derfor har bassen nemt ved at følge med...

• #5   29. apr 2005 Gør som jeg gjorde.. køb en 10" og to 12"

• #6   29. apr 2005 Jeg gider ikke bilen buldre helt vildt. høre meget techno og dance og kan godt lide bassen er hård og fast.

• #7   29. apr 2005 Jeg havde omkring 1000w i en bil, men brugte kun de 300.. Også for ikke at få den buldren.. så meget Brian gider jeg sku heller ikke at lege.. hehe

• #8   29. apr 2005 Én 10" kan lyde bedre end én 12", som kan lyde bedre end to 10", som kan lyde bedre end to 12".

Det kommer mere an på enhedernes og forstærkerens kvalitet, end på størrelsen af enhederne!

Generelt ville jeg dog foretrække én 12" i høj kvalitet (f.eks. DLS) på en ordenlig forstærker, før jeg rodede mig ud i flere 10" enheder.

...bare min erfaring!

Hygge
    Claus

• #9   29. apr 2005 Og et ordenligt headunit.. ren lyd, bedst bas

• #10   29. apr 2005 Har det meget at sgu have sagt en Headunit??

• #11   29. apr 2005 I sidste ende er det jo den der leverer lyden.. men forstærkeren skal selvfølgelig være ligeså god.. Se om du kan finde et komponentsæt smiley

• #12   29. apr 2005 ok..har faktisk stærk overvejet at købe ny headunit.. kan i anbefale nogle gode til omkring 3 kilo???
    Og et nyt problem, kig på mit billede inde i kabinen, jeg kan ikke sætte min cd afspiller fast på nogle måde ham der har haft den før har skåret i den eler noget.

Kommentér på:
En 12" Vs. to 10"???

Annonce