{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dab til bilradio
  • #1   18. nov 2008 Har set carsound har fået sådanne noget halløj...

• #2   19. nov 2008 Er der nogen, der ved om det der DAB halløj i bilen er noget værd? Er modtager forhold ok? Er der kanaler nok?

• #3   19. nov 2008 Alex Z:

Kanaler nok...... Ja det tør nok siges. Der er sku rigelig. Så sent som igår tirsdag. Invidede DR en ny kanal - P5000 for unge mennesker.

Og ud fra de få gange jeg selv har oplevet og hørt en DAB radio, så har der ikke været nogen problemer med modtageforholdene. Men det tør jeg ikke sætte et væddemål igang om. Da det som sagt er nogle få gange og at det alle gange har været i et hus eller en bygning og ikke - i et køretøj.

Umiddelbart er jeg positiv over for det. Men de normale FM net er jo sjovest, rarest og hyggelist. Når man har så meget andet og vælge imellem og at det er forskellige genre af musik der. Og ikke den samme stil på de andre.

• #4   19. nov 2008 Har personligt aldrig haft problemer med det jeg har til min clarion HU... Det modtager næsten bedre end alm. radio...

• #5   19. nov 2008 Men er der så flere kanaler på DAB end på alm. FM net? Har jeg forstået det rigtigt?

• #6   19. nov 2008 Ja for søren da... Eller, det vil jeg mene, men man kan godt komme i tvivl. Da der nu oxo er mange på det alm. FM net. For der er jo mange lokale radioer hist og pist...

Men mit umiddelbare gæt, vil være at der er flest DAB kanaler..... som er, skal vi kalde det landsdækkende !!!

• #7   19. nov 2008 mine forældre har en dab radio til hjemme det virker kanon altså det skratter aldrig osv hurtig betjening jamen. der finde nok 10 dab kanaler som de i hvertfald kan fange

Kommentér på:
dab til bilradio

Annonce