{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

JBL Power {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en ny JBL Power forstærker 2x 180 W. Jeg kan ikke få den til at tænde... Dvs, jeg kan godt få lys i den. Men der er to dioder på den, en diode som er rød når den er på mute/standby. Den anden diode er grøn og tænder normalt når den får Remote (REM).

Jeg har målt 12,8 volt over stel og remote når HU'en er tændt. Så den får masser af spænding??

Nogen der har en ide til hvad der er galt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JBL Power
  • #1   27. nov 2008 En sikring?

  • #2   27. nov 2008 Har tjekket sikringerne.... Det er sku irriterende!

  • #3   27. nov 2008 Åhhh noget fucking ass hole... Jeg har læst den manuel igennem og der i står der, at ved for høj spænding lyser den røde diode konstant... Og det gør den, men spændingen er 12,8.. det kan vel ikke være for meget.. Altså JBL jeg brækker mig!! de to andre (JBL) forstærkere virker perfekt!

  • #4   27. nov 2008 Din spænding er på ingen måde for høj ;)... Din bil SKAL ligge over de 12 V... Når bilen er tændt, levere den generelt et sted mellem 13.8 til 14.4 V... Så Spændingen er ikke dit problem...

    Ville evt tjekke filter og indgange... Signalkabler og lignende... Og tjek hvor dine signalkabler er monteret på radioen hvis du har flere indgange...

    Derefter kan det kun være en defekt...

    Men sikke råd... Jbl jeg brækker mig ;)... Fornuftigt !


Kommentér på:
JBL Power

Annonce