{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Forslag til ANLÆG {{forumTopicSubject}}

Jeg har overvejet , om det kunne betale sig at få 2 basser , hvor meget forskel vil det gøre ? og når jeg kun har en pug 206 , er det vel nok med en bas, hvis nu jeg køber en ordenlig bas ? nogen gode RÅD ? samt forstræker højtaler foran og evt hattehylde højtaler os ? til knap 7kg ? !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til ANLÆG
  • #1   30. nov 2008 JBL 595 Limited 6*9 hattehylde højtalere. de virker bare

• #2   30. nov 2008 For det første... Drop at købe 6x9ere... Det vil på ingen måde nogensinde blive den optimale højttaler... Derefter så skal du ud og lytte !...

Har lånt dette har team no.7 herinde...

Eton EC 500.4 (4 kanals forstærker 2600,-)
    Peerless Definition6 (6,5") (komponentsæt 1400,-)
    Peerless XXLS 12" (subwoofer 1500,-)
    Pioneer 7000UB (Radio 2300,-)

Har netop lige fået hørt Eton ampen ! Og må sige at til den pris er det helt imponerende hvilken kræft og velspillende stil den levere

Der er evt os B2 AC-12 suben som kunne være værd at høre...

Og evt Audison nye SRx serie som nu os gør det meget godt !

Men lad øret føre dig fremad, og se hva du rammer ind i... Det er rådet fra mig af !

• #3   30. nov 2008 Niclas ? , Jamen hva hvis man åbner bagklappen ? såå kan man jo ikk høre meget lyd , pga det foran man har højtalerne ? derfor jeg tænkte hattehylde højtalerne ville være optimalt ? men måske mig som er helt forkert på det !

• #4   30. nov 2008 Det er jo ikke ANDRE der skal høre lyden mester smiley smiley Det er jo dig som skal nyde at sætte dig ind i bilen og køre og høre !... Jeg gad bestemt ikke bruge penge på at alle andre skulle høre hva jeg spiller ?... For er vel ikke hva det går ud på... Lige pånær de par stykket som rasler igennem byen, da de prøver at spille højt...

Men hvis det endeligt er så ville jeg smide et sæt 6,5" komponentsæt i hattehylden magen til fronten hvis det er vigtigt med at man kan spille lidt smart med vennerne på tanken :P...

• #5   30. nov 2008 Det var godt niclas , ville bare lige høre smiley man skal da blær lidt hvis det er såå vold lækkert de sager der smiley

• #6   30. nov 2008 ved carsound.dk kører de tilbud på komplet sæt bull audio forstærker bas og komponent sæt til 5995 mener jeg og det spiller altså pisse godt for de penge og det spiller også rent det ikke sådan noget forvrængende decibell støj som boxter godt være boxter ka spille højt men det spiller sku ik rent

• #7   30. nov 2008 har hørt det i en demo bil og det næsten lige så godt som mds

• #9   1. dec 2008 så er det bare ærgeligt at MDS er noget dårligt kina skrammel smiley

• #10   1. dec 2008 Lars K.. gu er mds da ej de stiller da både op til emma og alt mulige andre konkurencer og de laved en 3 plads forrige år så tror bare du klapper keje! og det kommer fra sverige og ik fra kina din klovn

• #11   1. dec 2008 falko - de har muligvis hovedkvarter i sverige men de har da indset at det er nemt og tjene penge ved at købe et kina produkt og sætte deres brand på det.

nu hvor du er så vild med MDS må denne her kina sub minde dig om noget smiley

http://www.onlinecarstereo.com/caraudio/ProductDetail.aspx?ProductID=15885

• #12   1. dec 2008 vi må hellere få din pb herind smiley

falko N

Skrevet: 01-12-2008 10:15:27

MDS er fra sverige og ik fra kina og de lavede da en 3 plads til emma sidste år så så dårligt som du siger ka det jo ligesom ik være vel så luk lige røven en anden gang når du snakker om noget du ik har forstand på

• #13   1. dec 2008 det da også underordnet hvor det bliver produceret og nej jeg ik vild MDS fan jeg hoæder mig til Rainbow men derfor spiller MDS stadig godt ellers ville carsound nok ik stille op ti konkurencer vel da

• #14   1. dec 2008 indrøm nu bare at du ikke ved noget om MDS og bare er carsound fanboy smiley

hvilke konkurrencer stiller MDS op i og hvilke placeringer er opnået og endnu vigtigere hvad stillede deres konkurrenter op med ?

men nu hvor du kan påstå MDS spiller godt så vil jeg da gerne høre hvad det spiller godt i forhold til ?

• #15   1. dec 2008 hey smarte hvis du synes Mds er så ringe hvorfor kører du så selv med mds ??? smiley

• #16   1. dec 2008 falko - hey smarte, hvis du læser en profil hvorfor læser du så kun halvdelen ?

• #17   1. dec 2008 mds apx bassen er fx en af de kraftigste basser i verden med alm. spole og vi snakker ik om doppel sving spole

• #18   1. dec 2008 det er lidt som at bygge en bil med 5 hjul der kan købe 10 km/t og sige man har verdens hurtigste 5 hjulet bil -.-

• #19   1. dec 2008 bej har da læst det hele ved bemærknig har du enda skrevet det spiller højt med en smiley efter til grin lars k

• #20   1. dec 2008 hvor er det nu lige jeg har påstået at MDS ikke spiller højt ?

men god lyd har de altså ikke lært endnu

• #21   1. dec 2008 Lars K hva med du bruger din tid på at tage nogen billeder af den der golf 4 og får den på galleriet i stedet for og lave ravage på forum

• #22   1. dec 2008 falko - woohooo tillykke du har bestået dansk for 1. klasse og du får hermed dit læsedeplom smiley der kommer billeder ind når jeg er færdig med den... indtil da må du nøjes med at se på andre biler.

• #23   1. dec 2008 synes da jeg skriver og læser godt Dansk af og være født og opvokset i tyskland så tror bare du lukker røven din botnakke men har stemt dig ud for har ligesom ik rigtig nogen bil herinde så da ingen grund til du er på bg for du laver jo ik andet end og nedrække folk på forum

• #24   1. dec 2008 lål du er nok hård hva smiley

kan du vise mig hvor jeg har "rakket" folk ned personligt ?

jeg har givet min mening om MDS i håb om at folk køber kvalitet istedet. Det har du så et problem med og påstår så at det er åååhhh så godt men du har ingen dokumentation der kan bakke dine påstande op. Du er velkommen til at fortsætte debatten når du engang har fundet frem til noget dokumentation smiley

• #26   1. dec 2008 jeg vil næsten sige stik mig en pris på det MDS man er interesseret i og det skulle være muligt og finde noget der er bedre til prisen smiley

• #27   1. dec 2008 Falko falko falko... Nu har jeg været MDS nørd til det yderste af fingerspidserne... Og det er altså bar ikke så godt... Problemet er at deres serier er gået hen og blevet OEM... Derfor MDS intet siger mig mere... APX serien er har selv udviklet... Men desværre os noget af det sidste de har udviklet...

Deres gamle Dynamic serie, og den helt gamle Fanatic (Bygget på Soundstream Rubicon teknologien) var rimelig produkter som kunne tæve med det meste...

Men de nye serier er simpelthen så ringe... Den nye TEAM serie er gået hen og blevet rent OEM... Og det er direkte skuffende... Deres topserie ?? Og så OEM.... Ja så glade er MDS for sit mærke...

Nej, hold jer fra MDS... Der er desværre sket det samme som med Vega, Phoenix Gold, jbl og mange andre mærker... Det er virkeligt synd...

Folk der ikke har andet end MDS i hovedet har ikke hørt andet..

Bull Audiopakken er faktisk rimelig at høre på... Men men men... Man får somsagt hva man betaler for... Og ville betydeligt hellere smide 1500 kr mere og få det som jeg har smidt på tavlen...

Kvalitet og pris hænger sammen som ALTID... !

• #28   1. dec 2008 Og folk der snakker om MDS, Bull og Rainbow... Ja det er vidst afgjort hvor de lytter henne... Fanboy, den har jeg ikke hørt før smiley

Falko... Ud og hør noget andet for dine øres skyld !... Prøv nogle forskellige butikker... Eller tag til Emma... Der er mange som giver en lytter... ! Så indser du hurtigt at selv rainbow har problemer med at være med, fordi det er alt for dyrt, kontra hva man får ud af udstyret... hvilket er ærgeligt... Men har hørt fra hjørner at der skulle komme en ny Rainbow serie snart måske... ! Som skulle ligge i de 6-8 Klik klassen...

• #29   1. dec 2008 niclas a vil godt give dig ret med den blå serie af mds de ik hva de har været men det mds jeg havde bl. fanatic og dynamic spillede altså imponerende godt og jeg stiller jo ik op til konkurencer og jeg er altså også rigtig tilfreds med de rainbow jeg har ved godt at de lidt dyrer serie i rainbow er i en lidt overpris klasse men jeg er altså faldet for deres diskrete o stilfulde design i stedet for alle de der vilde skrifter og farver som da er på mange andre mærker

• #30   1. dec 2008 Det er os hva der gør Rainbow, Dynaudio og JL audio fra Carsound FEDT... Det er at det ikke skriger ud at det faktisk kan noget ! Men så snart du kommer over SLX serierne så begynder de at haldte i lyden iforhold til prisen desværre...

Det handler meget om hvilket serier man får købt sig... Men MDS er bar ikke så meget MDS mere... Og desværre kommer det meste fra Kina mest nu... Og det er synd...

• #31   1. dec 2008 var jeg ik klar over at det var blevet så ringe så skylder jeg nok en undskyldning til nogen af folket herinde troede ikke det var blevet så ringe for det var det da ik for 2 år siden da jeg selv havde mds

• #32   1. dec 2008 >For 2 år siden var det allerede begyndt desværre... Dynamic serien med Carbon top og APX basserne var noget af det sidste de fik lavet som var dem selv der havde produceret dem...

Eneste serie på programmet nu som de har lavet er GP serien... Og den kan faktisk tæve TEAM serien lydmæssigt... hvilket er synd...!

• #33   1. dec 2008 niclas A rart at vide men tror nu jeg vil prøve med lidt mere rainbow har også haft bull forstærker og basser og de spiller faktisk godt for pengene blev overrasket men designet er lidt for opreklameret til at jeg vil ha det igen

• #34   1. dec 2008 Bull er billigt... Og ok... og det er hva det bliver til... Men ville personligt komme videre fra carsounds hemmelige hule og prøve at lytte til noget andet ... rainbow er uden tvivl godt... Og spiller rigtigt godt.... men der er meget andet derude som kan levere mere for samme penge... !

• #35   1. dec 2008 niclas a kan godt være men den service jeg indtil nu har fået ud ved carsound har jeg ik ku finde andre steder så derfor holder jeg mig til carsound for den service ville jeg ik ku undvære

• #36   1. dec 2008 Men for at vurdere anlæg og svare på folks holdninger, er man nød til at komme ud og høre lidt mere forskelligt... Det er svært at kunne give det bedste råd, når man ikke har hørt forskellige mærker... Har du evt noget at sætte MDS op mod ?...

Altså hvis du forstår hva jeg mener ?... Man skal prøve noget forskelligt... Så kan man sammenligne, og derfor forklare hva der personligt er bedst ?

• #37   1. dec 2008 jamen jeg kommer jo til bilmesser osv hvor jeg ka få lov og høre forskellige mærker så det jo ik fordi jeg kun har hørt det carsound har men jeg fortrækker at handle hos carsound pga srvicen

• #39   1. dec 2008 KIM... hernig bilmesse da blev afhodt lykonkurence sidst jeg var der så da var nok biler og anlæg at kigge på

• #41   1. dec 2008 endu en da ud på og diskutere gider ik typer som dig kim find en anden at diskutere med mine udtalelser herinde er af egen erfaring og nej jeg har ik skrevet dagbøger eller lavet video dagbo over hva jeg sys da lyder godt og har desværre heller ik skrevet nogen bog om auto hifi og har heller ik andre dokumentationer hvor da står sort på hvidt hva da er best så lad nu bare være ik kim

• #43   2. dec 2008 falko - hvis du ikke kan huske hvad der lyder godt... hvordan kan du så sige at MDS lyder godt ? du må da have et eller andet og sammenligne med ?

• #44   2. dec 2008 ;)...

• #45   2. dec 2008 fx den orange vito fra carsound

• #46   2. dec 2008 falko - var det til mig ?

for det jeg mener er hvordan kan du vide at chokolade smager godt hvis du aldrig har smagt andet ? du må have noget andet at sammenligne med, grøntsager f.eks. smiley

• #47   2. dec 2008 falko... Nu lå jeg og trillede med rundt i den Orange Vito til DHB en hel weekend... og det spillede så det skam gjorde ondt.... Men taget i betragtning af alt det udstyr kontra db... Så er det faktisk på ingen måde vildt.... Plus udstyret var heller ikke af nogen særlig grad... Der var sparet alt for mange forstærkere væk og lignende... Men den orange ville hverken kunne gøre det godt til db eller SQ.... Problemet er simpelthen sammensætningen af alt for mange basser til for lidt forstærkere... Jo det så godt ud og jo det spillede da højt... Men ikke nær højt nok til at kunne være med i noget somhelst !

• #48   2. dec 2008 må nok også indrømme at den vito jeg så til bilmesse 2007 ikke lige var det vildeste når man tænker på alle de penge der blev brugt på den smiley

• #49   2. dec 2008 Lige præcist Lars... 4 x 2000 Watt i 1 ohm skulle trække 34 basser ?... Det er på ingen måde optimalt :S

Kommentér på:
Forslag til ANLÆG

Annonce