{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

MDS {{forumTopicSubject}}

har hørt at mds bil stereo skulle være rigtig godt passer det?
jeg vil også gerne hvis der er nogen der kan foreslå en god sammensætning hvis jeg gerne vil ha et anlæg der rigtig kan pumpe men som stadig spiller rent
hvis jeg skal have 4 x 6,5 " højttalere, 1 x 12" subwoofer, 1 x monoblok, 1 x 4 kanals.

tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MDS
  • #2   30. nov 2008 Spiller rigtig godt efter min mening smiley

• #3   30. nov 2008 KØ MDS!!

det er det bedste!!! smiley
    FUCK ALT det andet!!! smiley

• #4   30. nov 2008 lena B
    din begrundelse er ubegrundet.
    Hvad basere du de fakta på?.

MDS er sgu godt.
    Det jeg har hørt fra det var ihvertfald.

• #5   30. nov 2008 MDS spiller ikke særlig rent, og efter min mening lyder af lort til.

andre er af en anden mening og den skal de have lov til at have, jeg kunne bare aldrig finde på at købe mærket, i mine øjne er det bestemt ikke pengene værd....

• #6   30. nov 2008 Jamen så i ik den HUMMER inde til bil messe ? i balla centeret ??? i kbh ?? på amager `?????

den trykket vist FINT:P

• #7   30. nov 2008 vil nu købe alpine x-serie istedet

• #8   30. nov 2008 bjarke.. det da muligt, men den ku kun lave larm ik rent

• #9   30. nov 2008 hehe

det er rigtig nok smiley

smiley meen jeg er bare blevet skudt i mds smiley især der forstækker!! smiley også tar jeg nu os mere.. jbl smiley

• #10   30. nov 2008 Bjarke hvilken bil gør ik det med så mange basser?? .. Og nej synes ik det er godt. Du finder så meget godt til samme pris.

• #11   30. nov 2008 Jamen hver sin smag smiley det er jo derfor der er så mange mærker smiley hehe så vi har noget at vægle imellen smiley

• #12   30. nov 2008 Self det kun godt : ) .. Ville personligt satse på noget andet. Hvormeget vil du max bruge?

• #13   30. nov 2008 jeg har mont. mds i aygo og det spiller rigtig godt.

• #15   30. nov 2008 Istedet for at sidde og sige MDS er noget møg, sp foreslå dog et andet alternativ, har ikke selv forstand på det så undlader at skrive noget .. smiley

• #16   30. nov 2008 Der var jeg lige for langsom der Lena, den var ment til alle de andre smiley

• #17   30. nov 2008 Jamen han ka jo ta ud og høre det. Fordi vi alle har forskellige meninger. Men en god start er da pioneer headunit. Seas lotus front og steg forstærkere og ground zero sub. (bare et forslag)

• #18   1. dec 2008 jeg håber jan f ser dette emne og giver ALLE der siger MDS er godt en ordentlig SVINER! det klør i mine fingre for at gøre det men jeg må hellere lade være smiley

MDS er kina skrammel man aldrig får til at lyde godt og jeg kan undre mig over hvordan folk kan sige det modsatte men de mangler vel en ordentlig reference

• #21   1. dec 2008 brian - gunden til at det stadig kører for MDS er fordi de er gået over til at brande kina grej og grunden til at folk køber det er fordi det lyder bedre end det xzound de var så uheldige og købe

• #22   1. dec 2008 hehe Lars K ka kun grine saf dig du sviner MDS til og kører selv med deres enheder i di sur citron goddav mds ka jo ik være så ring når de har lavet 3 plads tilæ emma forrige år men nget da spiller godt og rent er Rainbow

• #23   1. dec 2008 falko - som sagt i et andet emne skal du læse det hele når du læser om folks biler for jeg kører ikke citroen. Du har også før snakket om MDS og emma i samme sætning men uden noget info til at bakke din påstand op med kan jeg ikke rigtig bruge det til en skid.

• #24   1. dec 2008 men hold fingrene fra den ny blå serie den er ik pengene værd fra mds
    men ellers er da ik noget i vejen med mds o carsound ville nok ik sælge det hvis det var så ringe og boxter spiller dårliger ved siden af for de spiller ik rent

• #26   1. dec 2008 nej men du har lige som ik rigtig andre biler på din profil og ved citren har du enda srevet at det spiller højt med smiley efter så sysdu ldt til grin

• #27   1. dec 2008 falko - har jeg påstået at boxter spiller rent ? nej

brian - jeg har skam ikke MDS i min bil, mine standard højtalere fra philips spillede væsentlig bedre så det ville være en nedgradering.

• #28   1. dec 2008 Brian det fordi lars er en af dem der kun skriver ind på forum for ast gør folk ur og irriteret med hans vrøvl men jeg kan kun grie af ham for hvis ha har solg sin bil og fået en ny sys jeg han sku bruge tiden på og få den ind her istedet for bruge tiden på at lave ravasge i forum

• #29   1. dec 2008 falko - du snakker jo uden om nu. Vil du påstå at MDS er godt må du også kunne dokumentere det på en eller anden måde.

• #30   1. dec 2008 nej lars k kan ikke dokumenter desværre da resulttat listen på emma's hjemme side ikke viser hvilke komponenter da er blevet brugt

• #31   1. dec 2008 er det den danske finale du snakker om og mikkel koch ?

http://emmanet.dk/res_2008_dm2008.asp

• #32   1. dec 2008 Amateur Unlimited:
    Placering: Navn: Installation: Lyd: Total:
    1. Sune Nielsen 150 214 364

--------------------------------------------------------------------------------
    og det var i 06 og han arbejder ved carsound i esbjerg og han havde mds i bilen

• #33   1. dec 2008 ja flot... manden fik jo en sidste plads!

http://emmanet.dk/res_2006_finalen.asp

hvis din dokumentation ikke er bedre end det, så kan jeg ikke bruge dine påstande til noget. Har de vundet konkurrencer over nogle af de mere anerkendte mærker ?

• #34   1. dec 2008 Falko n du sådan en der ik ska give råd herinde : ) ... Fordi lyder helt ærligt ik til du har en ski forstand på anlæg. Hvis du har 10.000 til anlæg ka jeg lave en lækker lille liste til dig , med forslag. Som spiller 10 gange bedre end det mds.

• #35   1. dec 2008 dalle du ska vidst heller komme for godt igang du har ingen bil på bg og den du havde før havde du thansen anlæ i

• #36   1. dec 2008 falko - men det anlæg han så har i den bil han har uden for bg er tilgengæld rigtig lækkert og jeg glæder mig til at høre det smiley

• #37   1. dec 2008 Falko måske jeg skrev thansen fordi jeg ik gad folk nakkede det?.. Jeg havde rockford, alpine og pioneer i ; ) .. Og det var mit første anlæg og havde ik megen forstand på tingene dengang. Og har et rigtig lækkert anlæg liggende nu som ska i den næste bil. Og jo jeg er ik verdens klogeste på anlæg. Men ved hva der er godt.

• #38   1. dec 2008 Korrekt, de billige serier fra mds er noget møg, men går man op i dynamic serien eller team r12 serien får man altså også lidt valutta for pengene... personlig har jeg været yderst tilfreds med det mds jeg har haft, men næste gang bliver det rainbow, simpelthen bare for at prøve noget nyt, og så selvfølgelig fordi det lige er det hak bedre...

En ting man hurtig lære er også at service ikke kan købes for penge, og den service man får i carsound er uvuderlig, der er virkelig altid hjælp at hente når man har problemer!

Men der findes rigtig mange brugere her på BG og lige så mange forskellige meninger, så derfor skal du rundt og høre lidt foskellige anlæg, og købe det du synes spiller godt, det er jo primært dig der skal høre på det, og ikke alle andre brugere her på sitet!

• #39   1. dec 2008 crone - meget sjovt du lige skulle nævne team r12 smiley det er en kina sub der bliver solgt aaaalt for dyrt af carsound.

http://www.onlinecarstereo.com/caraudio/ProductDetail.aspx?ProductID=15885

minder den boss sub dig om noget ? smiley

• #40   1. dec 2008 crone tak for din kommentar for selvf. har mds også lavet nogen dårlige billigwe vatianter det har alle producenter og ja kan godt anbefale rainbow har dem som fuldtone version i min astra og de spiller bare rent og kan kun give dig ret i det med servicen ved carsound den er nemlig uvurdelig sys ham ind ved dansk autohifi er et fjols ihverftfald her i odense

• #41   1. dec 2008 Det fint nok det lyder godt i nogle øre. Men set over konkurrencer kommer det aldrig på højde med alt muligt andet. Pioneer prs , steg , eton osv osv.

• #42   1. dec 2008 mds er satme nok bedste jeg prøve mange år og har rode med det mange år efterhånden smiley

klar sige
    www.carsound.dk evt tag ned i din lokal carsound og få snak og sig hva du leder efter smiley

• #43   1. dec 2008 jeg kan kun være enig med dalle og undre mig over at der er så mange der synes MDS er godt... jeg gad dog godt vide hvad det er i sammenligner med ?

• #45   1. dec 2008 det godt brian!!

• #46   1. dec 2008 nej gud ske tak og lov for der ikke er noget der lyder ligesom MDS... så havde det godt nok stået skidt til hos de andre mærker.....

• #47   1. dec 2008 Brian hvorfor skifter du så til rainbow?

• #48   1. dec 2008 dalle som brian skrev tidliger hvis nu ellers du har fulgt med så skrev han at han skiftede for at prøve noget nyt

• #49   1. dec 2008 hvis han mener intet lyder som mds. Så ka jeg ik se nogle grund til at skifte. Undskyld men synes ik det giver mening. Men mds er pap for mig og ik for andre. Bare i tilfredse : )

• #50   1. dec 2008 det ka jo være han godt ku lide det diskrete design rainbow krer med for det derfor jeg har skiftet til det mærke da det ik er så opsigtsvækkende med farverne mht. tyveri osv. da de nemlig bae er sorte og ligner std højtaler hvor derimod mds har nogen let genkendelie farver bla. hvid gul og blå

• #51   1. dec 2008 Mon ik folk ka regne ud han har stort anlæg ved at kigge på hans bil ; ) ..

• #52   1. dec 2008 Definer venligst god lyd?

Nu er det desværre sådan at, de fleste her på sitet definere god lyd ud fra mængden af bas, hvilket jeg synes er virkelig synd, og derfor findes der ufattelig mange overdimensionerede og fejljusterede anlæg...

Man skal altid huske på, at lyd som så mange andre ting aldrig bliver bedre end det svageste led, det kan også snildt være derfor der findes så mange forskellige meninger. Hvis nu eks en har hørt MDS i en bil med en billig lorte HU, billige og alt for tynde kabler, og med en skovl bare justeringerne, så er da da klart det spiller dårligere end det anlæg, uanset mærke der sidder med en ordenlig HU, gode kvalitets kabler, i kabinetter med den rigtige volumen, og som er justeret af en der har forstand på det!

• #53   1. dec 2008 Har endnu ik hørt et mds anlæg der har imponeret mig. Hva folk kører med er deres egen sag. Ville bare aldrig køre med det : ) ..

• #54   1. dec 2008 Nu høre jeg om MDS og JBL... MDS er desværre blevet mere eller mindre OEM... Synd... Så meget af det fede ved det er gået... Og lyden er forsvundet...

Men dem som hellere vil have JBL ?... Er som Pest eller Kolara !... (Staveplade)

• #55   1. dec 2008 Niclas A--> jae det er jo en smagssag. jeg er selv JBL mand, men er udemærket klar over der er noget der spillere mere rent osv osv, men lyden passer mig perfekt, jeg vinder nok ingen konkurrencer med det, men det er heller ikke andre jeg skal spille for end mig selv.

meen der er nu nok også en grund til at W12GTi blev kåret til årets sub for nogle år tilbage... den er nu ganske god, både til dB og SQ, samt 660GTi blev kåret til årets bedste komponentsæt i år... og det sæt var oppe imod alle de "fine" mærker...

men igen lyd er og vil altid være en smagssag. jeg er mildest talt ikke imponeret over MDS, men fred være med dem som synes det er iihh åhh så fedt....

man vil ALTID kunne finde noget som der er bedre end det man har, ligemeget hvad... ALTID....

• #56   1. dec 2008 Igen tvivl om at JBl gti serierne er noget seriøst grej... Men taget prisen i betragtning, så er det meget dyrt, iforhold til hva man får i bilen... Meget til den halvepris kan følge det... Men ja dyrt JBL grej fungere ! Men skal man have JBl hælder jeg mest til det gamle... Det nye har mange svagheder... Og den nye GTO serie er LORT !

• #58   2. dec 2008 Jan: Det er MINDST lige så trættende at se dine KONSTANT negative indlæg.
    Ved ikke om du forventer at blive taget mere seriøst ved at kalde folk for diverse spydige navne, men i så fald tror jeg at du griber det en kende forkert an..
    Jeg har fuld respekt for andres viden indenfor forskellige områder og genrer, men for fanden hvor er det da svært at tage bare det mindste seriøst, når det bliver fremlagt på sådan en måde...Og hvor er det bare ekstremt trættende i længden.
    Hvis du vil bidrage til folks kommende valg af bilstereo, tror jeg ærlig talt at din fremgangsmåde har den lidt modsatte effekt, og jeg kan heller ikke finde ud af om det overhovedet ER for at bidrage, eller bare for at fremhæve dig selv og din db-viden....

• #59   2. dec 2008 Jan F, tja jeg vil give Essal ret.. Du skal sku snakke pænt til folk.. Man kan altså godt bidrage med noget uden at svine folk til.
    Jeg vil dog give dig ret i at Mds ikke er skide godt, men det er da bedre end meget andet billigt bras man efterhånden kan finde..
    Og jeg tror carsound har et eller andet med Mds, de har bygget det i deres H2'er, det sidder sku mange i og det ser ret vildt ud smiley Men det er jo ikke den første de har brugt Mds i efter hvad jeg ved smiley

• Steen  S
    Steen S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 188
    #60   2. dec 2008 NIclas A,

Tror ikke en skid på at du har hørt den nye GTO serie.

• #61   2. dec 2008 jan f - det var lige netop den sviner jeg sad og ventede på smiley

alle - det kan godt være at jan skal snakke ordentligt, men hvis man påstår at MDS er iihh ååhh så godt og har vundet dit og dat, uden at kunne dokumentere for sin påstand, fortjener man squ en sviner smiley

• #62   2. dec 2008 har heller aldrig påståey at mds sku være det bedse i verden men det spiller godt ved siden af thansen bras eller de billige mærker fra bildillen og bileksperten og bilbixen for den sag skyld men jeg giver op for i er jo ih åh så kloge alle sammen

• #63   2. dec 2008 jeg kan da misforstå jer men for mig lyder det bare som om i er enige om at MDS er det bedste:

Brian

Skrevet: 01-12-2008 16:11:56

lars k..... det er lige derfor alle stortset kan li
    MDS .. det er nemlig intet der lyder som
    MDS (-:

falko N

Skrevet: 01-12-2008 16:15:04

det godt brian!!

• #64   2. dec 2008 hmm det kan være det er udråbstegnene der forvire mig lidt så smiley

men okay hvis de ikke mener MDS er verdens bedste er det vel fint nok smiley

• #65   2. dec 2008 tjoh nu er det jo for det første MDS selv der har valgt at få hele deres setup OEM produceret i kina så det er jo bare fact. Derudover mener jeg at der findes mange bedre alternativer end MDS og til sidst ved jeg ikke helt hvor det med thansen kommer fra men jeg vil da mene at deres phoenix gold er mindst lige så godt som MDS.

• #66   2. dec 2008 jamen jeg skal da også indrømme at jeg selv syntes mit lød godt dengang men jeg havde et meget lille sammenlignings grundlag. I dag hvor jeg har lagt øre til meget forskelligt (både godt og dårligt) udstyår må jeg indrømme jeg er blevet klogere og MDS skal virkelig tage sig sammen hvis de vil anbafales af mig igen.

• #67   2. dec 2008 Syntes MDS spiler fint. Men den reneste lyd får du altså fra Rainbow. det spiller skide godt IMO.

• #68   2. dec 2008 giver søren ret

• #69   2. dec 2008 søren - har du lyttet til andre spændene produkter end lige dem carsound har i deres sortiment ?

Kommentér på:
MDS

Annonce