{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål ang. sub
  • #1   8. jan 2009 jeg ville montere den med små skruer, har jeg gjort også er man helt sikker på det holder ordenligt

  • #2   8. jan 2009 haha ja jeg har skåret en plade til i bunden af min også skruet kassen fast deri med beslag omme bag på så de ikkel kan ses.. smiley

  • #4   8. jan 2009 haha, utroligt folk gang på gang fyre sådan en gang ævl af med at 8" er hurtigere end 10" og at den er hurtigere end 12" osv osv.. det har INTET med størrelsen at gøre!!

  • #7   9. jan 2009 jesper s - om der er forskel i 8" eller 10" slagkraft, kommer helt an på hvilke enheder der er tale om, samt hvilken forstærker du har til at trække den.. de to ting skal passe sammen. Med en for lille forstærker kan en 12" lyde upræcis og dårligt, hvorimod det måske ville være bedre med en mindre enhed. Kommer også helt an på hvordan kabinettet er opbygget, om der er tale om åbent eller lukket.. så det er ikke nogen nemme løsninger hvis man vil ha det til at spille perfekt.

  • #8   9. jan 2009 en 12" i (i lukket kasse).
    er hurtigere end både 8" og 10" basser.

    hvis den har en god monoblock

    Hvis det sådan du vil have en hurtig bas men ikke de allerdybeste Hz.
    så er en lukket kasse det optimale.
    Da modtrykket/vakumet hele tiden vil tvinge den til nul position.

    hvis det i en åben kasse så er det kun forstærkeren alene der vil sætte bas membranen tilbage i nul position, (når den ikke skal lave et slag).


    Men det ved i jo i forvejen.
    almen fysik i første klasse tror jeg det er smiley


Kommentér på:
2 spørgsmål ang. sub

Annonce