{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med avic-hd3bt
  • #1   19. jan 2009 Hva jeg kan huske om denne radio, er det at når du sætter den på video input, skal du ind i menuen og sætte den til TV ;)... Så det er generelt ligemeget med indgangen, bar at du skifter den over til at det skal være TV indgangen !

Du kan jo bar ringe hvis der er noget mester smiley

• #2   19. jan 2009 Hey niclas - Hvad så hvis man både vil ha tv tuner og feks. playstation på, så er der kun den ene indgang til det hele ?

• #3   19. jan 2009 Der er da mere end en indgang på det anlæg ikke ? Ellers tjek manualen, for er sku 6 måneder siden jeg sidst legede med et HD3 anlæg :D... Ellers skal du have en source connecter på, som gør det muligt at skifte mellem diverse apparater... har selv monteret hele min bil op med, 2 x 7" skærme i nakkestøtterne, source connecter som gør det muligt at skifte mellem dvd, headunit og Xbox360eren... Og selvfølgeligt kan alt osse køre over headunitet ;)...

• #4   19. jan 2009 Niclas - jeg syntes nemlig kun der er til bakcamera og så en av indgang .. Det er sku lidt underligt, men jeg må kigge menuen igennem og se om man kan sætte Tv on ..

Der står ikke noget i manualen om det, hverken til hd3bt eller i gex-500 bogen..

• #5   20. jan 2009 Nej har osse lige kigget den igennem.... Og kan bestemt ikke finde nogle steder hvor der står noget om flere indgange... Mente jeg ellers !

Kommentér på:
Jer med avic-hd3bt

Annonce