{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Installation af anlæg omkring Århus? {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Har lige fået ny auto og vil gerne have opgraderet lyden lidt.

Målet er at det skal være så diskret og ligne orginalen mest muligt. I første omgang vil jeg beholde min org. HU grundet ratbetjening og org. monteret handsfree der bare spiller max.

Jeg skal have installeret 2 sæt Rainbow SAX 265.20 (er der andre der er bedre til prisen eller? kan få dem for 1100 kr. pr. sæt). Nok lidt bedre kabler end standard? og så vil jeg gerne have dæmpet både for- og bagdør.

Mht. dæmpning ved jeg ikke om der er noget billigere end Dynamat? Det skal bare ikke være asfaltplader da jeg kører 50k om året skal det nye anlæg ikke ligge extra 50 kg til vægten!

På sigt vil jeg have en Pioneer "Shallow" sub i reservehjulsbrønden - har 3 unger der alle sidder i barnestole så HELE bagagerummet bliver max udnyttet, så det må ikke tage plads.

Men hvad siger i, er der nogen omkring Århus (alternativt Herning, da jeg arb. der) der kan anbefales til at installere 4x 6,5" højt og 1 sæt diskanter i A-stolpen, trække lidt kabler og dæmpe dørene?

Jeg skal nok selv skaffe alle komponenter med mindre der er en der kan give en seriøs god pris smiley

Håber der er en der kan hjælpe da tiden ikke er til selv at rode med det med 3 små unger (1 nyfødt) og mine evner strækker sig ikke til meget andet end at riste et par boller.

Fyr løs smiley

Mvh. Rasmus Ø.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Installation af anlæg omkring Århus?
Kommentér på:
Installation af anlæg omkring Århus?

Annonce