{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Anlæg hakker! {{forumTopicSubject}}

Hey Drenge og piger...

Mit anlæg er begyndt at hakke (meget) men uafhængigt, det er intet mønster, og ved godt det lyder underligt hehe men kan køre lidt når bilen er kold uden den gør det...

Har jeg et varmeproblem? er lortet dødt? eller er det bare linsen det kunne være galt med? har ingen idé...

Og nej. der er ingen ridser i cd'en...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg hakker!
  • #1   25. jan 2009 Har du forstærker tilsluttet ??

• #2   25. jan 2009 Jeps... men ikke over 6*9'erne... de køre på anlæget...

Kun basserne der køre på forstærkeren

• #3   25. jan 2009 gør den det også når du spiller radio

• #4   25. jan 2009 aner jeg faktisk ikke... har aldrig fået antennen på anlæget....

det bare mærkeligt... den kan spille fint i ja 10 min. også går den amok... nogle tracks springer den over fordi den ikke vil spille dem... har brændt cd'er som jeg altid har gjort og i samme hastighed.
    fatter det ikke.

• #5   25. jan 2009 jeg har også probemer med at den hakker i måde cdér og radio.
    jeg tror mit problem er batteriet er slidt, det kan dit problem måske også være.

• #6   25. jan 2009 nu du siger det måske ja smiley det har det ikke ret godt efter hånden... kunne være man skulle prøve at smide laderen på og sidde og høre lidt god musik med en cola smiley

• #7   26. jan 2012 Har samme problem....! Og har skiftet radio, da jeg troede det var det. Men den nye gør det også... Har oven i købet også skiftet batteri, da det var dødt. Det har åbenbart ikke hjulpet...
    Bonus info: Mine radioer gør det kun med brændte mp3 skiver... Altså hverken ved brug af radiosignal eller alm/brændte skiver....
    Og ja de understøtter mp3 format....
    Har tænkt om det også kan være et varme problem...
    Hvad har jeres konklution været?

Kommentér på:
Anlæg hakker!

Annonce