1.171 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Audio hjælp nær lolland.. Audio hjælp nær lolland..

Hey allesammen..

Søger nogle privat person eller firma der kan sætte en anlæg 100% rigtigt i (PROF) Indstille, ALT!..
Jeg skal bare komme med bilen og hvad der nu skal til af anlæg og hvad dertil høre af kabler osv..

Skal naturligvis være til at betale sig ud af smiley
Kom frisk hvis du kender en der kender en, bare jobbet bliver gjord ordenlig!!!!!
Evt nogle steder folk kan forslå..
NÆR LOLLAND/FALSTER!.!.!.!

Tak på forhånd..

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audio hjælp nær lolland..
  • #1   27. jan 2009 Hilmars Audio
    Adelgade 51
    4880 Nysted
    TLF: 54 87 17 15

hved han kan lave pro opsætning

• #2   27. jan 2009 Hehe..
    Hellere lave det selv end at lade ham røre ved sine ting.. Det eneste den mand er god til er at lave burgere.. Desværre.. Ellers tak..

• #3   27. jan 2009 ah tro lige du skulle kom med lidt beder forklaring end den ....

der er flere i car-hifi verden i dk som har kendskab til hans arbejdet og det er vist ikke lige beteget som burger ...

det er helt oki du ikke vil bruge mand men syens bestemt du må bak din udtalers en dele beder op end det..

• #4   27. jan 2009
    Har du fået lavet noget hos ham / venner har / bare nogle udtagelser???

Det har jeg kommer fra en flække 5 km derfra så han er den lokale hi-fi.. Der er MANGE der får det lavet der.. Og ja det bliver sat i prof.. JEG syntes ik indstilling er prof, det lyder som hvis jeg satte det i. Ledninger bliver ik skjult eller hverfald meget ringe..
    Og det kan man sige sig selv når det er 1 mand der tager det hele.. Men han tager HJERNEDØD overpris... Sætter ting i som er fuldstændig ligegyldig som du så skal betale for... Er ting som det man hører om fra de folk der har fået lavet det der..

Tror du ik selv jeg har prøvet mig frem i det lokale først ;)?? Men ja jeg syntes ik han gør det som jeg vil ha det..

• #5   27. jan 2009 ja... det da trist at høre.. folk har den opleves.. men jeg har kun set positiv ting fra ham ... dog kommer de folk ikke fra det område.-

og ja nogle af hans priser kan til tider være lidt dyre. end ander butiker men sådan er det tit når man har en butik at drive.. det har en hele dele omkosterninger med sige . hvis man ikke som thansen kan bestil i 1000 vis.

nu hved jeg ikke hvad pris leje du har tænkt dig at betal for det job du evt skal have udført men vi er da nogle stykker her fra syd -vest sj som jeg personlige kan stå indfor ikke efter lader noget til tilfædighederne

hvis du vil have kontakt på dem kan du skive en pm til mig

• #6   27. jan 2009 Jeg takker!

• #8   27. jan 2009 Hvorhenne er det i ilandet..
    Og du kan bare det skidt?? Evt din pris for at sætte komplet anlæg i..

2stk 10"Sub-front/bag højtalere-HU-Alt strømføring(skjult)-Indstilling?
    Alt er JBL GTO.. Er i en dejlig lille Ford Fieste fra 90' det skal sættes i :)????

• #9   27. jan 2009 Hilmars audio har sku da ikke lavet en komplet installation hvor man kan se kablerne.Og det er vel faren der laver burgere.

• #10   16. mar 2009 Jeg kommer selv fra nysted og har også kun posetive oplevelser derfra af.

• Troels  B
    Troels B Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #11   9. apr 2009 Kender også stedet, både faglig viden og det håndværksmæssige er absolut i orden. Der skal køres mange kilometer hvis arbejdet skal gøres bedre!

Kommentér på:
Audio hjælp nær lolland..

Annonce