{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskæld
  • #1   7. feb 2009 to x500rms er jo 1000 så ja vil jeg da mene.

• #2   7. feb 2009 Ja men vil der kommet mer lyd ud af dem end min 15" eller hvordan kan man sige hvis jeg har to stk 10" af 500 Rms hver og en 15" på 500 Rms hvilken vil spille bedst

• #3   7. feb 2009 Ja men lydmæsigt vil 2 10" ryste en bil lige så meget som en 15" hvis de har en samme effekt

• #4   7. feb 2009 Det kan være lidt svært at svare på for jeg vil umildbart mene at lydtrykket i en 15" kontra to 10" vil være ca. det samme da trædefladen på højtalerne uminbart er ca den samme...

Men jeg synes en 15" er for stor til en bil da den som tidligere skervet lidt langsommere og især hvis den ikke får tilstrækkelig luft hvilket kan være svært i et bagagerum....

• #5   7. feb 2009 Ja 15" er for stort hehe men vil lige være sikker på om man kan regne med at 2 stk 10" kan regnes med 2X 500 Rms = 1000 Rms watt men det er jo svært at forklare eller om man bar skal sige at man har 2x 500 Rms bare er 2 styk 500Rms

• #6   7. feb 2009 Mig s

Ja og nej

Det er rigtig at en 15" sætter større krav til forstærkeren men den er generalt langsommere da det er de færreste forstærkere og i sær når vi snakker bilstereo der kan levere den nødvendig strøm på den nødvendige tid...

Jeg vil mene at du vil have 2 x 500 watt da det jo er to seperate enheder...

Kommentér på:
Forskæld

Annonce