{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BA vs RF
  • #1   17. feb 2009 nej vil jeg ikke mene.. er 2 forskellige typer lyd..

RF.. kan spille meget højt og techno og lign..

Boston syns jeg er lidt renere i lyden...

men kommer jo an på stilart du spiller??

• #2   17. feb 2009 Til at starte med er det to vidt forskellige mærker, og derfor forskelligt udstyr og opbygning af komponenterne...
    For det andet, så har Boston Acoustic en lidt bedre lyd end RF, hvor RF er lidt mere skinger end BA det er når det gælder diskant.
    Derudover synes jeg der er meget mere styr på BA's subwoofere end der er på RF subberne... Men det kan godt være det bare er mig.

Men generelt så er der lidt mere high end over lyden i BA end der er i RF.

• #3   17. feb 2009 Jeg vil gerne have så ren og "Smuk" lyd i min bil som muligt, så tror jeg beholder min BA sub i stedet for at skifte den ud, ville nemlig gerne køre stilrent og køre enden eller. Men nu ender jeg vist med at have en to-tre mærker i bilen alligevel hehe

• #4   17. feb 2009 RF syns jeg kun er gode i deres "high end" serie.. ikke overdrevet men lidt.... fordi den ikke er til at springe og lign...

de er gode til techno og den slags...

men ren og smuk lyd er boston bedre

• #5   17. feb 2009 Deres high end serie, det er power ikke eller hva?

• #6   17. feb 2009 jo....

mener et 6½ kompo ligger på omkring en 3500,-

det er ok.. resten gider jeg sku ikke eje fra dem

• #7   17. feb 2009 Købte et komponentsæt 6½ med tweeter, tror jeg gav 2800 for dem. Kæft de spiller godt, det er så galt, dem er jeg glade for. hører en del techno, så det passer vist meget godt jeg har købt dem til lyd. Ved du hvor mange kubikliter 2 12" skal bruge?

• #8   17. feb 2009 i samme kasse???

eller hver sin??

og hvilken bas?

• #9   17. feb 2009 Rf får man alt for lidt for pengene... !

• #10   17. feb 2009 ja i den prisklasse ville jeg hellere ha nogle gode rainbow eller lign..

• #11   17. feb 2009 nej en stor kasse havde jeg tænkt mig. Det er to boston acoustics G212-4.

Rainbow er det carsound?

• #12   17. feb 2009 Selv rainbow betaler man for meget for i den prisklasse... Pioneers PRS sæt er nok det mest fornuftige til omkring de 3 klik...

• #13   17. feb 2009 rainbow er et mærke???

men ja carsound forhandler også..

vile mene omkring en 70-80 kilo?

• #14   17. feb 2009 Hva er det præcist i har gang i at snakke om her ?... Hvis det er et kabinet i har gang i bør du finder specs på enheden før du går igang... Kontakt evt en af dem herinde som kan lave udregninger til en kasse... ! Det er ikke så simpelt som folk får det til at lyde !

• #15   17. feb 2009 ja ved godt det er et mærke, ville bare høre hvor jeg kunne kigge lidt på dem henne.

Nej det ved jeg godt, har arbejdet med det før, det er sgu et stort stykke arbejde det må jeg indrømme.

• #16   17. feb 2009 Hvis du skal ud og kigge efter nyt grej... Så bør man lytte til de nye Boston først... For lyden har ændret sig meget desværre... Og det gamle boston er bar et kvalitets trin over det nye... Derfor jeg hellere ville kigge efter Pioneer PRS sættet, eller i den billigere ende måske Peerless Def 6 sættet...

Hvilken forstærker skal det drives på ?

• #17   17. feb 2009 nu har jeg A-B lyttet Pioneer TS-C171PRS op mod Rainbow CS265.25 Germanium og både mig og de to andre der var der ver enige om ap rainbow var best der er ikke ret stor forskel og der er klart gode højtalere dægge sæt. men rainbow er 500 kr billigere

• #18   17. feb 2009 Det er selvfølgeligt op til personens øregang.. men jeg må sige at PRS sættet har haft stor succes... Har os hørt Cs sættet, og diskanten er rigtigt lækker, dog synes jeg at der mangler noget kick effekt... Der kan man selvfølgeligt vælge et dobdeltkicker system som 465 Germanium sættet fra Rainbow... Det sæt må jeg sige os at være glad for...!

• #19   17. feb 2009 ja som jeg siger de lægger tæt. to rigtig fede sæt og ja det er jo en smags sag.

• #20   17. feb 2009 Tusind tak drenge, Begge ser rigtig fine ud, men må indrømme jeg er ret tilfreds med mine T162S fra Rockford Fosgate. De spiller rigtig godt, men jeg synes ik at der er den skingerhed som der blev snakket om tidligere. Men det var som sub jeg tænkte om det skulle være RF eller BA. Jeg kører med en Harman Kardon forstærker. den er super lækker

• #21   17. feb 2009 Nice, har været mere end tilfreds med min BA, har en G212-4, den har leveret varen rigtig rigtig fint. Den er præcis og giver masser dybde. Må indrømme jeg ik har alverden af penge at bruge på det, så det skulle kun være hvis der var en stor forskel på RF i forhold til BA

• #22   17. feb 2009 Nej ville gerne have en rigtig fed lyd, af høj kvalitet, så kan alle de andre spille højt og springe deres højtalere og sådan hehe. Nej vil bare gerne have en så god lydkvalitet som muligt, så tror jeg holder mig til BA, virker som om de har den bedre lyd

Kommentér på:
BA vs RF

Annonce