{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

kasper h
kasper h
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 44

lidt angående strøm til anlæg {{forumTopicSubject}}

hej guys..

jeg vil høre om i ved om der skal laves andre ting end at slutte følgende til.

forstærkere:
Rainbow iPaul DM2000 (subwoofer Jbl power)
Rainbow iPaul 4.300 ( 2 x 6x9" og 2 x 6.5" Jbl power serien)

tilbehør:
1.0f kordensator

skal der ændres ved bilens strømsystem for at kunne generere nok strøm til dette anlæg, eller vil standard batteri(evt. nyt batteri) og generator kunne følge med? bilen er en fiat punto

et andet anlæg jeg har i tankerne er

forstærker LRx6.9 Audison ( 2 x 6x9" 2 x 6.5" og 12" sub jbl power serien)

og sammen med den en 1.0f kordensator.

hvordan vil det gå med strøm til den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt angående strøm til anlæg
  • #1   20. feb 2009 Uden at være super klog på dette så vil jeg mene at en kondensator mere så vil det spille smiley

• #2   20. feb 2009 et ordenligt batteri og 2 F kondensator..

• #3   20. feb 2009 1 F er nu fin nok .. hvis batteri er i orden .

men hvis det have vært mig have jeg droppet de 6x9 endheder. og brugt penge på noget af det andet.

• #4   20. feb 2009 bare ledningerne til amp er store nok 35cmm og dit batt er på mindst 55ah så er 1f nok

• #5   20. feb 2009 Nej, der skal ikke ændres noget for at trække det setup til normalt brug.
    En kondensator er en rigtig god idé, og en 1F er fint. Og så selvfølgelig nogle ordentligt dimensionerede kabler.

Hvis jeg skulle vælge mellem de forstærkere, ville jeg KLART vælge LRX'eren.
    Rainbows forstærkere er ikk noget der har imponeret mig sønderligt...De kan tilgengæld lave højttalere...Men LRX'en ville klart være at foretrække.

Om man vil have baghøjttalere eller ej, er og bliver en smags sag. Jeg ville ikke vægte det som det første, men hvis du alligevel har dem liggende, skal de da i.

• #6   20. feb 2009 SOm Ezzal skriver... LRx eren spiller virkeligt os godt... ! Dog ville du få mere effekt ved at vælge den anden pakke med rainbow forstærkere... Men effekt er somsagt ikke alt... !

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 44
    #7   22. feb 2009 grunden til baghøjtalerene er at der kun er plads til de højtalere der sidder i instrument bordet oppe foran, og det er ikke helt nok til mig;) så der må jo ekstra i, og da jeg ikke har tænkt mig at bygge nogle ind i døren bliver det denne løsning smiley

Kommentér på:
lidt angående strøm til anlæg

Annonce