{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

højtaler til bag i {{forumTopicSubject}}

Hey Bilgalleri

jeg mangler nogle højtaler til og side bag i bilen

de skal spille mega godt men de behøver ikke være på voldsomt meget watt de skal trods alt bare koples til anlægget som er ¨på de sedvanlige 4 x 45 watt

jeg har købt nogle pioneer til dørene

for at få ens lyd i bilen skal det så vare helt ens højtaler hele vejen rundt eller skal man bare gå efter det samme mærke

men jeg ville gerne vide hvad i ville anbefale af højtaler fra pionner

håber i ville hjælpe

mvh Dennis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højtaler til bag i
  • #1   23. mar 2009 i må gerne give links mm

Takker på forhånd

mvh Dennis

• #2   23. mar 2009 Det er fuldstændig underordnet, det hele handler bare om hvad du vil have smiley

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 109
    #3   24. mar 2009 Er tilsyneladende også en af de personer der synes at højtalere i hattehylder er vigtige - hvilket jeg så kan forstå betyder jeg ikke ved noget om auto stereo.... Der kan man bare se....

Men for os der ikke ønsker at rykke hele instrument-bordet fra hinanden for at få højtalerne til at sidde rigtigt, så synes jeg lyder bagfra virker bedre end at sende den ind i benet på mig selv.

Anyways - Pioneers TS-A serie kan klart anbefales. Har haft mine i 4 år nu, og de får altså klø... Og spiller stadig fantastisk.

• #4   24. mar 2009 hehe okey mange tak for alle de dejlige respons som der er kommet

mvh dennis

Kommentér på:
højtaler til bag i

Annonce