{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  XSound
  • #1   31. mar 2009 tror ikke de vil lægge navn til det

• #3   31. mar 2009 Det er Sony som har lavet Xsound smiley

• #4   31. mar 2009 har jeg også hørt noget om at der er sony

• #6   31. mar 2009 I den 3. verden er der jo et kæmpe marked for at sælge re-brandede ting. Det er klart et firma som T-hansen/X-Sound ikke har en kæmpe fabrik til rådighed, så de har indsamlet tilbud fra de forskellige fabrikanter der har en stor fabrik til at lave det for dem.

Der har Sony muligvis lavet det bedste tilbud, men bare fordi det bliver lavet på Sony's fabrik betyder det ikke at det er kvalitet.
    Det er jo stadig lavet af de billige materialer det nu engang er muligt at lave en højtaler til 199kr af!

• #7   31. mar 2009 Jeg har aldrig haft problemer med Xzound, og køre selv med Sony´s Xployd serie, og de spiller ganske fortræffeligt.

Mvh. Mads.

• #8   31. mar 2009 Jeg har heller aldrig haft problemer med Xsound , men som man altid siger .. Man får det man betaler for smiley Man kan jo ikke forvente SUPER kvalitet for 199 kr. for et højtalersæt ? Jeg havde 2 forstærkere fra Xsound , og havde ALDRIG problemer .. Og havde også det HU med 7 " skærm smiley

• #9   31. mar 2009 Det som jeg egentlig bare ville frem til var om deres radio´r er okay, ellerom det er noget lort???

• #10   31. mar 2009 Folk kører jo normalt deres anlæg på radioens forstærker som i best-case yder omkring 15 watt RMS per kanal. En forstærker yder sjældent under 50 watt RMS per kanal, så der er meget at hente ved bare at sætte en forstærker på, så det er klart man vil opleve en stor forskel og være tilfreds.

Xsound er også så langt nede i pris man ikke kan finde ét eneste mærke som er ligeså billigt, så det er den billigste måde at opgradere standard højtalerne.

Men mange af de folk der anbefaler X-sound burde nu høre en bil med lidt dyere anlæg fra f.eks. Hertz/Audison, Morel, Focal, Rainbow, GroundZero eller lign. så de er bevidste om der er noget som er klasser bedre, og som nødvendigvis ikke koster 20.000kr for et færdigt setup smiley

• #11   31. mar 2009 enig med mads j

• #13   31. mar 2009 Så hvad er konklusionen???

• #14   31. mar 2009 Xsound får du hvad du betaler for. Du må ikke være forvent, men produktet er ok.

Dog lige med deres radioer har jeg oplevet det var meget billig samlekvalitet på de radioer med flip-front. Fronten er ikke motoriseret som de dyre mærker, men bliver klikket fast. Det bliver meget hurtigt slidt og løst.

• #16   31. mar 2009 Sony har IKKE noget med Xsound at gøre. Ved ikke hvor denne fejlagtige information kommer fra.
    Sony leverer IKKE OEM produkter til 3. part, ej heller til Xsound.
    Sony er ej heller en komponent producent, så hvor ham den kære sælger har set en "Sony komponent" gad jeg godt at vide.
    Der er intet i vejen med Xsound -vejet prisen op- men det har INTET at gøre med hverken Sony, eller andre stor-producenter....
    Xsound er et OEM brand, baseret på billige produkter, med et par ændringer og et logo tilføjet....

Kommentér på:
XSound

Annonce