{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min sub siger bum ved start og stop...
  • #1   4. apr 2009 Du har sikkert brændt en stelbane i radioen. Det er mit bedste bud. Har selv prøvet det samme. Det skal du få lavet inden du brænderforstærkeren af.

Da jeg prøvede det, sagde den også "bum" når jeg skruede helt ned på 0, og når jeg ændrede på nogle EQ indstillinger.

• #2   4. apr 2009 Altså du mener ved start og stop af forstærkeren, right?
    Det skyldes at indgangssignalet til forstærkeren ikke er fastlagt, når den tændes.
    Altså at din forstærker tændes for tidligt! Dermed vil det give et knlonk i subben, linieindgangen efterfølgende bliver "aktiveret".

Hvordan har du koblet din remote til? Er det fra en decideret rem-out fra HU??

• #3   4. apr 2009 Hej jeg har samme problem med min, den gør det samme. den giver sådan en ordenlig bass bump når man skruer vol. ned på 0 og når man tænder og slukker forstærkeren, jeg har endnu ikk fundet fejlen men min gamle forstærker var der ikk noget med, så det ville være rart vis der var en som kunne forklare fejlen

• #4   4. apr 2009 min sub har automatisk remote som aktiveres når der kommer signal fra forstærkeren. Radioen har ikke noget med hverken forstærker eller sub at gøre, da forstærkeren trækker signal via HU linieudgange.

Kommentér på:
Min sub siger bum ved start og stop...

Annonce