{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

kenwood VS. Pioneer {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig eftrer en ny radio som skal erstatte den orginale i min corolla. Lydsystem PT. så kører jeg med et sæt 6,5" JBL Power i front (Bliver Snart skiftet med deres 6,5" componentsæt i powerserien) Hattehylden har jeg deres 6/9" også i Powerserien. Så jeg var på udkig efter en radio hvor man kan indstille frekvens. Så fronten hovedsageligt spiller diskant/mellemtone området, og lade baghøjtalerne spille hovedsageligt bas... Var egentligt faldet for den nye PIONEER DEH-P5100UB: http://www.hifispeed.dk/shop/pioneer-deh-p5100ub-114676p.html Da jeghar haft Pioneer i mine gamle biler, og har altid været fuld trilfreds med dem. Men så vidt jeg kan se kan man kun stille frekvens området, for både front og bag sammen, og IKKE seperat. Men så har jeg kigget på kenwood, hvor man har mulighed for at stille front/bag frekvens seperat, på bogle af deres topmodeller. Men kender intet til Kenwood, hvordan er de i forhold til pioneer, tænker hovedsageligt på lydkvaliteten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kenwood VS. Pioneer
  • #1   5. apr 2009 Kenwood er faktisk ganske gode radio'er, de er bare ikke solgt i så stor et omfang herhjemme som pioneer. Men det er ganske gode Radio'er. Dog vil jeg mene at topmodellerne fra Kenwood på ingen måde kan hamle op med topmodellerne fra Pioneer. Men det er dog stadig kanon gode Radioer.

• #2   5. apr 2009 Jeg havde heller ikke tænkt mig at købe en af pioneers topmodel (er det ikke dem der hedder noget med Premium) Men det bliver enten den jeg linker til eller en Kenwood model, hvor jeg har muligheden for at stille frekvens både foran og bag...

• #4   5. apr 2009 Jo det har jeg også tænkt lidt på, havde ellers sagt til mig selv de dage med sub bagi var ovre, men det kunne godt være jeg skulle gøre det, men skal stadig have en ny headunit til at erstatte den orginale i min corolla fra 02, hvilken ville være bedst af pioneer eller kenwood

• #6   5. apr 2009 Det også fandens jeg ikke har mulighed for at hører kenwooden her i aalborg området, for det med at jeg kan styrer frekvens for front og bag seperat tiltaler mig meget...

• #8   5. apr 2009 jo men så vidt jeg kan se, så kan man kun på pioneer indstille for front/bag sammen, og ikke seperat som på de størrer kenwood modeller. Og det er jo smart da de højtalere i fronten ikke kan levere samme bas, som højtalerne i hattehylden, og for at undgå skratten og ødelægge fronthøjtalerne, så skulle de bare spille mellemtone/diskant, og lade 6/9 i bag spille bassen, da de kan tåle noget me´re truk på basserne. Og derved kunne jeg undgå at skulle installere subwoofer og forstærker i bilen. (Ikke planen PT)

• #10   6. apr 2009 Den er også bestilt den Kenwood, så må jeg se om det er noget der dur, eller så bliver der nok tilføjet en bette sub... Men den skal lige prøves af.

Kommentér på:
kenwood VS. Pioneer

Annonce