{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  12" eller 10"
  • #1   10. apr 2009 kommer godt nok an på enheden smiley og bilen. smiley og musiksmagen.

  • #2   10. apr 2009 KOmmer an på hvor store de er og hvor meget bass du vil ha hvorfor en typemusik du høre osv , men ville nok ta 2 10" har selv 2 12" og for overdrevet smiley !

  • #3   10. apr 2009 hvilken slags musik kan du lide at høre?
    er det dyb tung bas eller hård og slående bas?


  • #4   10. apr 2009 Brian L

    du mangler bare nogle bedre/flere komponentsæt smiley


  • #5   10. apr 2009 du synes måske ikk def 6 er god nok ?:D synes nu de har ødelagt nok , er snart blevet døv på det ene øre smiley hahaha smiley og det ikk indstillet perfekt endnu !

  • #6   10. apr 2009 personligt ville jeg tage 2 10'ere, men det er jo så også mere eller mindre en nødvendighed med små kontante enheder når man hører musik a'la Mnemic og Hatesphere! smiley

  • #7   10. apr 2009 Alle enheder kan slå kontant da... Er bar et spørgsmål om at finde den rigtige enhed, og et spørgsmål om den korrekte strømstærke forstærker... Så skal man nok få sig nogle fine oplevelser... Jeg ville bar tage ud og lytte...

  • #8   10. apr 2009 2x10

  • #9   10. apr 2009 alle dem der mener at 1 eller to 10"ere spillere mere hårdt og præcist end 1 eller 2 12"ere har ikke det mindste forstand på lyd, alt hvad der betyder noget er hvor kraftig og hvor god kvalitet forstærkeren er, samt kvaliteten af enheden og størrelsen på kassen.

    jeg vil kunne finde 18"ere og 21"ere der spiller hårdere end mange 8"ere og 10"ere


  • #10   10. apr 2009 STOP NU MED DET DER!!!
    det handler jo ikke om hvad manden høre ,,, !!

    li meget hvad han hører kan han både bruge 10" 12" 13" 15" subs!

    det handler bare om at finde en enhed der er ordentlig og ikke købe det billige pis som "fli audio" osv ...

    køb en go enhed, og en go enhed kan du få helt ned i 2000kr ... og endnu billigere på brugt marked smiley ...

    forstærkerne er også en væsentlig del i det,,, de skal kunne levere en del power til at holde/trække en go sub, så et godt solid strømkabel er nødvendigt, og så køb ikke en forstærker der skulle påstå at levere 1500watt og så koster forstærkeren 400kr ... det er dømt til at være en fake! ...

    min personlige holdning er at jeg helst vil ha en 15" ,,, den gengiver det dybeste bas rigtig godt, og kan slå li så hurtigt som du har brug for, den klare fint både gamle klassikere og hardstyle smiley


  • #11   10. apr 2009 (som nick v siger! )

  • #12   10. apr 2009 Du kan enda få gode enheder til 1000 kr stykket næsten fra nye... Det er bar at komme igang... Jeg har personligt os noget med størrelse... 15 t. 18" er generelt mit område, og har oplevet mange af disse enheder slå så imponerede meget bedre i kicket end F.eks 10" som der bliver nævnt... Det hele handler bar om at forstærkeren skal kunne kontrollere enheden og at kabinettet er korrekt skruet sammen !

Kommentér på:
12" eller 10"

Annonce