Forstærker spiller kun på et kabel? {{forumTopicSubject}}
Ja vidste ikke lige hvordan man skulle korte problemet ned til en overskrift, så måske lidt misvisende.
Men problemet er altså at jeg har haft mit anlæg ude, skilt det ad, og nu hvor jeg så har samlet det og smidt det i og sat det sammen på fuldstændig samme måde, så vil min forstærker kun spille ordenligt når der kun er et phono kabel i! Når jeg sætter det andet kabel i så går basserne ( som er det eneste der er sat til den forstærker) helt amok.
Det er dog lige meget hvilken et af kablerne jeg sætter i, og det er også lige meget hvilken input de ryger i. Men når der bare er et phono kabel i, så spiller det ganske nydeligt? Hvad har jeg gjort forkert?
Bør måske lige sige at det er en JBL GTO7001 forstærker jeg har og 2 MDS basser som er det eneste den skal trække
mar 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 75 Svar: 393
Evt. skal du prøve at tage phonekablet ud af radioen og se om der sker det samme. Eller skal du finde et ohm meter og se om der er forbindelse mellem de to kanaler (når du måler på kablet, skal det tages ud i begge ender for at få det rigtige resultat.
Held og lykke med at få løst problemet.
Forstærker spiller kun på et kabel?