{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Hvordan kan jeg sætte min sub fast? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en jbl sub, og fået den installeret i bilen, i baggagerummet, men nu er spørgsmålet hvad der vil være smartest at sætte den fast med, op mod bagsædet? Forstærkeren sidder på bagsædet bagved sub'en, som har skrå bagvæg, så den passer sammen med bagsædets hældning.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan jeg sætte min sub fast?
  • #1   27. jun 2005 Halløjsa...

Jeg har fået bukket et stykke Dork plade så det også passer til hældningen på bagsædet... og skruet det fast på sædet og i subben...

Man kan lige se et billed af min gamle polo

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2553

Det funker fint og ser da meget pænt ud...

Bruun

• #2   27. jun 2005 Niels: Ganske fin ide for overlever man at ramme en anden bil/autoværn frontal skal sub nok klare resten når du får den i nakken!

Min egen sub er udregnet til at veje ca. 2 ton ved en påkørsel også hjælper hverken dork plade eller bagsæde låse en skid.

I min gamle bil var sub boltet fast sammen med trækket, i den nye bil der svejst beslag i bunden hvor den bliver boltet fast i og sat en hængelås på så den heller ikke blive bliver stjålet. kan fint lad sig gøre og få et pænt resultat

• #3   27. jun 2005 Hey Morten...

Det er sku rigtig nok.. har sku aldrig tænkt over det med frontalt sammenstød...

Der er der sku nok så meget andet at gøre, end som du skriver...

Bruun

• #4   27. jun 2005 Jeg har heller ikke tænkt på det med sammenstødet. Havde tænkt på noget med en strop som skulle sidde omkring selebeslaget i den ene side og omkring sub'en og til selebeslaget i den anden side... hmmm...

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #5   27. jun 2005 jeg har træplade i bunden og har så smidt 2 små vinkel beslag fra subkasse og ned i bunden smiley det virker meget godt

Kommentér på:
Hvordan kan jeg sætte min sub fast?

Annonce