664 visninger
|
Oprettet:
Alpine imprint??? {{forumTopicSubject}}
heei vill godt høre lidt om folks mening om alipne IMPRINT modulet... nogle som har hørt det og er det noget værd... overvejer nemlig at købe alipne radio og så med det modul der...`??
og er det til for en alm dødelig som mig at sætte det i bilen og få til at fungere??
mvh
brian
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 43
Jeg har det i min Zafira, og indrømmet jeg synes det gør det rigtig godt...det eneste man skal huske på er at når du laver en kalibrening så skru ned for din sub for ellers skruer Imprint ned for den og det kommer til at lyde dårligt....så sku ned inden du begynder at kalibrere og sku op for den igen når den er færdig til du selv synes det lyder godt :o)
Grunden til jeg fik det i min bil var pga dårlig bas, min bil er på guleplader hvilket gør det rigtig svært at få til at lyde ordenligt, men efter imprint kom i og jeg kunne styre min tidsforskydning kom til til at lyde kanon :o)
så jeg vil bestemt anbefale det :o)
Johnny
aug 2003
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 5 Emner: 62 Svar: 1.953
alpine er toppen af poppen.....
jun 2008
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.176
dec 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 49
mar 2005
jun 2008
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 53 Svar: 140
har prøvet pioneer og ja det lyder godt men de er simpelthen for skrøblige deres headunits... ellers federe designs
mvh
brian
jun 2008
jeg synes det er nemt at gå til.....lige så snart det er koblet til radio´en har du adgsng til alle indstillingerne ved at trykke på imprint knappen
hvis du skal måle pilen ud installere du software på din pc...sætter den til din imprint modul samt måle mic....derefter følger du bare anvisningerne på skærmen...rigtig nemt
mar 2005
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 53 Svar: 140
og tak johnny A det var li hva jeg skulle høre... må prøve selv jo... det kan vel ikk gå værre end galt hehe
mvh
brian
Alpine imprint???