{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Vectra anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
nu har jeg været så heldig at få mig en opel vectra b , men jeg er ikke så tilfreds med anlægget, så jeg tænkte jeg ville skifte det ud med et andet, så jeg havde læst her man skulle skrue nogen umbrakoer ud fra det orginale anlæg og så derefter bruge nogen bøjlere til at få det ud, jeg har skaffet det hele , og har så prøvet at få det ud, men jeg kan ikke skrue nogen umbrakoer ud, altså nu ved jeg at den gamle ejer skiftede anlæg, så ved ikke om han ikke har sat nogen umbrakoer i da han satte det orginale i igen, men jeg kan heller ikke løsne det ved at bruge de der bøjlere, det rør sig simpelthen ikke , er der nogen andre ting man skal gøre, fek.s tage nogen panler af eller sådan noget jeg ikke har fået gjordt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vectra anlæg
  • #1   13. maj 2009 I bund med bøjlerne og så bare hiv til. Den kan godt gå lidt stramt.

Du kunne jo evt. tage lidt billeder at det omtalte.

• #2   13. maj 2009 Ja okay, men nu ligger landet bare at jeg bor på bornholm, så der er ikke så mange af de butikker, men vi har en bilexpert, kunne prøve at høre dem, men havde nu lige håbet jeg lige kunne fikse det selv.

• #3   13. maj 2009 altså jeg ar prøvet at tage de der bøjler så meget i bund jeg tror de kunne, men de kommer bare ud igen når jeg hiver i dem, men det mærkes som om der er en fjerder af en art, billeder kan jeg godt prøve, men der er ikke meget andet at se end den orginale radio som sidder i og ikke vil ud:P

Kommentér på:
Vectra anlæg

Annonce