{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

forslag til valg af 10" sub {{forumTopicSubject}}

Skal ha købt mig en 10" da det andet anlæg jeg har fylder alt for meget, til mit behov.

leder efter en okay vild 10" sub men skal heller ikke være sådan noget som boxter og den slags, gerne en stram bas der ikke brummer, da det ikke lyder godt til hardstyle musik.

Noget i kan anbefale ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forslag til valg af 10" sub
  • #1   14. maj 2009 Størstedelen af lyden er jo et afstemt kabinet. Men skal du have en rigtig god 10'er så skal du evt. kigge på Rainbow Vanadium eller Hertz mille basserne...
    Det er ikke billige basser, men du søgte jo også efter noget godt.. smiley

• #2   14. maj 2009 evt rainbow amboss

• #3   14. maj 2009 Har os kigget lidt på Alpine X og JBL GTI ? er det noget der kan sparke røv eller ?

• #4   14. maj 2009 Alpine X spiller godt men ikke vildt imponerede, og GTI enheden er for dyr i følge mig... B2 AC10 ville jeg kigge efter hvis du har effekt til at sætte den igang... Hva skal den drives af ?

• #5   15. maj 2009 Hvis du kan finde dem et sted kan jeg varmt anbefale Pioneer TS-W2504SPL. Jeg har selv 2 siddende i min st.car og de spiller KANON med det rette kabinet.
    Smid evt en mail hvis du er interesseret.. jeg kan måske stadig bestille den som reservedel da det er en udgået model :0)

• #6   15. maj 2009 Jesper --> det gamle profilbillede havde heller intet med Tech-Center at gøre. jeg nævner heller ingen navne i tråden men informere bare om at jeg kan hjælpe KM med et alternativ til en fornuftig pris.
    Og Sub'en spiller ganske fint den type musik der bliver omtalt grundet meget stramt ophæng, hurtig respons og mulighed for relativt lille kabinet (under 20l) gør den attraktiv uden at fylde hele bilen.
    Men okey.. .KM.. se i markedet der finder du måske en sub som den omtalte :o)

• #7   15. maj 2009 Jeg har til aften skiftet rund mellem en del billeder... så så du måske også det med Rastamanden fra MSN.. eller Solnedgangen på Naxos?
    Og jeg har jo med vilje valgt et uden firmanavn.. ik... :o)

• #8   15. maj 2009 Hehe.. jeg har før her til aften haft et billede af et fadølsanlæg.. som jeg har haft i MEGET lang tid..og så'n er det.

Kommentér på:
forslag til valg af 10" sub

Annonce