{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Træk af ledninger i polo {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg skal lige bruge lidt hjælp. Har sammen sat forstærker + sub i poloen i dag. Vi kunne ikke finde noget hul til at trække +kablet, så vi brugte det hvor der sad et i forvejen i en prop. Det ligger hvis man fjerner den der liste hvor registreringsnummeret står, os som bl.a. "skjuler" viskermotoren. Vi lavede et hul i denne prop, og trak kablet gennem der. Problemet er bare, at jeg nu ikke kan få sat proppen ordentlig i. Kan der ryge vand ned der, så vandet måske går ned og rammer det elektriske?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træk af ledninger i polo
  • #1   12. jul 2005 Hvorfor kan proppen ikke komme i igen???? HAr du billede???

-Chr

• #2   12. jul 2005 Jeg aner det ikke... jeg aser og maser, men det vil bare ikke lykkes!!! Jeg vil gerne sende et billede, men kan først gøre det i morgen (det er for mørkt nu, og det hele er samlet). Har du en email?
    Kunne man evt. tage noget isoleringstape, og sno rundt om?

• #3   12. jul 2005 Ja man kan jo altid fuske lidt.. Meen lad os nu se...
    Men send mig lige et billede, og så skal jeg lige tænke lidt over den bedste løsning....

Christoffercjb@gmail.com

-Chr

• #4   12. jul 2005 Martin P>> Det er også det jeg har gjort, og nu kan proppen ikke komme i igen?! har maset det meste af 1 time med en skrutrækker, men det hjælper ikke.
    Christoffer>> Jeg sender den i morgen tidlig.

• #5   13. jul 2005 Var til polo-træf i week. Der fortalte en af de garvede at man skulle fjerne den dunk, hvor du kommer kølervæske i, omme bag ved den skulle der være et hul som du så kan trække kablet igennem. Hullet har så sit udgang ved pedalerne..
    Har ikke selv prøvet det endnu, men prøv at kigge på det i morgen.

Kommentér på:
Træk af ledninger i polo

Annonce