{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Pioneer Bas {{forumTopicSubject}}

hey

Er lige stødt på en annonce med denne enhed : Pioneer TS-W307D2 ...

Det er en af de basser jeg har kigget længe på men hvordan spiller den ?
Jeg går efter en dyb blød tone og samtidigt et godt riv i røven når man hører musik med lav frekvens smiley
Kan den klare det ?
Og hvordan vil den opføre sig i et åbent kabinet ?

Jeg har 850W som jeg kan læsse i rumpen på den så power burde ikke være det store problem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer Bas
  • #1   17. jun 2009 Super bas, masser af power, kan klart anbefale den =0)

• #2   18. jun 2009 Hvad har du haft en monteret i ?

Jeg er mneget til åbne kabinetter da de jo lige booster lyden lidt smiley

Jeg tager ud og lurer lidt på den idag og ser om den har fejl og defekter

• #3   18. jun 2009 Kanon bass.. Spiller rigtig rigtig godt. især i portet kabinet. havde i min micra og det rykkede helt og aldeles ;D

• #4   18. jun 2009 Bjarke

Hvordan så din kasse ud ?
    Tog bassen med hjem fik den extremt billigt smiley

Jeg mangler kun mål på en 49.6 Liters kasse som er tunet til 18 Hz

• #5   18. jun 2009 Giver Jesper ret (det skal jeg jo gøre :o))

I det rigtige kabinet er der smæk for skillingen. Jeg ville dog ikke anbefale en portet kasse da enheden spiller bedst i lukkede kasser. Husk at en portet kasse også skal være en DEL større når vi snakker enheder i denne kaliber :o)

• #6   19. jun 2009 ja det er sandt

Nu har jeg en sedan hvor bagagerummet er for sig selv derfor mener jeg at en portet kasse giver mere lyd i kabinen da lyden jo skal igennem metal konstruktion, træplade og bagsæde...

Men hvis jeg nu laver en lukket kasse hvor mange liter skal jeg lave den på for at opnå det optimale fra bassen der står jo sort på hvidt at den kan generere ned til 18Hz... og dem vil jeg jo gerne ramme smiley

Desuden forstår jeg ikke polsætningen .... for efter hvad jeg kan læse ud fra produkt specifikationerne er bassen forsynet med 2x4Ohm spoler og når jeg kigger på terminalerne er der en laaaaaang streg oppe for oven som viser at hvis jeg forbinder de to yderste poler spiller den 4Ohm og hvis jeg bruger alle 4 poler spiller den 2x2Ohm altså 1Ohm sammenlagt
    Og min blok er vidst ikke stabil i 1 Ohm men i 2 Ohm... så det vil sige at jeg kan blive tvunget til at spille med een spole i 2 Ohm ?

• #7   20. jun 2009 nej så serieforbinder du den til i alt 4 ohm. hvis du sku ha spillet i 2ohm ska du ha fat i D4 eren, altså 4ohms spoler, så kunne du parralel koble dem til 2 ohm . du kan se mit kabinet i mit fotoalbum. ikke li det pæneste, men det funger.

Kommentér på:
Pioneer Bas

Annonce