{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Tilslutning - Radio {{forumTopicSubject}}

Hej derude..

Sidder med en JVC radio som hjeg ligeh ar monteret.. Selve han-stikket til plus, minus m.m. er kilppet af, så at der kun er ledningerne løst.

Har sat den gule og røde(Som sidder sammen) i plus selvfølgelig, og den sorte i minus. Anlæget virker helt fint nu! MEN når bilen har været slukket, er instillingerne resettet når man starter den igen.
Skal siges at der mangler at monteres 2-3 ledninger. Men vedi kk hvor de skal sidde ..

Der er en Orange/hvid som hedder illumination
En mørkeblå som jeg ikk ved hvad hedder
Og en lyseblå som jeg helleri kk ved hvad hedder.

Og ved som sagt ikk hvor de 3 ledninger skal sidder.

Ønsker at få anlæget til at konstant have strøm tilslyuttet, så at den ikk resetter alle mine lyd, m.m. indstillinger når bilen har været slukket.

Så hvem ved hvor de 3 resterende ledninger skal sidde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutning - Radio
  • #1   23. jun 2009 Okay, Så:

    Gul til - IGN+
    Sort til - GND
    Rød til - Back up+

    Kan det passe?


  • #3   23. jun 2009 Nu har jeg prøvet som du har sagt Peter..

    Og har lige instillet lidt i lyden m.m. og slukket bilen. Går ud om lidt og tjekker om den har gemt det:)


  • #4   23. jun 2009 Det virkede ikke, så nu har lige byttet om på rød og gul, og regner med det så virker smiley

  • #5   23. jun 2009 Hmm.. Den gør det samme selvom jeg har byttet om på rød og gul... Forstår det ikke helt. ...

  • #6   23. jun 2009 Så tror jeg den er der smiley Har sat både Rød og Gul i en af plus'erne. Hvilkebn en af dem det er, ved jeg ikke, da der har været klippet i ledningerne i bag OGSÅ.. Så det er ret forvirrende.. De sidder ikk som de skal.. Men jeg satte dem i den ene af den, indstillede på radioen. Slukkede, og tændte 10 sek efter, og den havde gemt det.. Radioen slukker enda også når du slukker bilen. Så er lige som det skal være.

    Tjekker lige om 10 min om det stadig virker:)


  • #7   23. jun 2009 Nej desværre. Var lige ude. Den har genstartet igen! .. Nu har jeg tilsluttet rød og Gul i både BACK UP+ og IGN+.

    Ved ikk om det hjælper..

    Men jeg tænker stadig, er i sikre på den Orange / hvide ikk skal bruges? Den hedder illumination.

    har dog slået det op, og det betyder belysningsstyrke. hmm ...


  • #8   23. jun 2009 Når der er ingen af måderne som har virket. er derfor kommet frem til den konklussion at der simpelthen ikk er nogen konstant strøm!

    Så det jeg må gøre er vel at trække en ledning med konstant strøm, og så skal den tilsluttes på GUL, og så skal den røde tilsluttes til tænding +.. ?

    Rigtigt:)?


Kommentér på:
Tilslutning - Radio

Annonce