{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HU med USB..
  • #3   23. jul 2005 sku da til at indsætte et USB flashstick med mp3 musik på!!
    men hvis du godt kan lide at styre dine sange ved hjælp af mus må du da gerne prøve smiley

• #5   23. jul 2005 yup smiley men det er sku meget fedt at kunne sætte sådan en usb stick i anlæget så man ikke skal brænde 1347630 cd'er som man ingen anelse har om hvad der er på de cd'er ...

• #7   23. jul 2005 Bare husk, at du KUN kan bruge USB sticks.
    Man kan IKKE lige tage sin MP3 afspiller og sætte den til.
    For en MP3 afspiller har en indbygget decoder, og det samme sidder der i sådan en autoradio, og de kan ikke sammen.

• #8   24. jul 2005 Thomas H: Tror ikke der er andre end XSound (og lign. producenter) der laver HU's med USB input! Personligt synes jeg det er DYBT åndsvagt! Kan absolut ikke se idéen i det! Ser også mega dumt ud med sådan én strittende ud! -Min mening

• #10   24. jul 2005 grunden til at jeg syntes det er fedt er at man har den memory stick så man bare kan sætte den i computeren og overfører sange... og så kan man bare plugge den i headuniten...
    fordi jeg hader at have en hel masse brændte CD'er liggende i bilen og man ved ikke hvad der er på dem...
    desuden har jeg heller ikke brænder da jeg kun har en bærbar ...

Kommentér på:
HU med USB..

Annonce