{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

monterings værksteder {{forumTopicSubject}}

heej

jeg skal skal til at starte min uddannelse som elektriker efter sommeren, sad lidt og tænkte hvad jeg ville når jeg var udlært,
jeg intrassere mig for bil, lyd, musik og derfor tænkte jeg om man kan kombinere det og bliver montør, jeg tænkter noget lignede det de laver hos carsound, er der andre steder for det? og er det en uddannelse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  monterings værksteder
  • #2   2. jul 2009 den er lidt en sidebeskæftigelse til uddannelsen "autoelektrikker" så vidt jeg har forstået... du skal på almen mekaniker uddannelse men finde en læreplads ved eller andre elektronik autoværksteder

  • #3   2. jul 2009 At være bilstereo montør kræver ingen uddannelse... det kræver erfaring erfaring erfaring, og en smule håndværksmæssig snilde...man behøver på ingen måde at være autoelektriker for at arbejde som montør for carsound... (For eksempel)

  • #4   4. jul 2009 Overvej det om 3 år og 10 måneder... - det kan ske så meget i den tid...

  • #5   28. mar 2011 Nej det kræve rik uddannelse at arbejde med stereo montage, men som Cody siger, erfaring og gode beviser på hvad du kan smiley

    Desuden er det ikke nok bare at ku bygge montager af anlæg, man skal også vide en del om strømmen og hvordan bilens elektronik fungere, fordi størstedelen af tiden går med montager af navigationer, bluetooth kits, canbus interfaces og ratfjernbetjening interfaces...

    Det er i hvert fald min erfaring smiley


  • #6   28. mar 2011
    - PSA Project -

    Yup... det er meget lidt montage af selve anlægget man har med at gøre... der kommer selvfølgelig en enkelt bil eller 2 om måneden der skal have monteret noget stort... men resten af tiden går med parrot, og GPS...


Kommentér på:
monterings værksteder

Annonce