{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til forstærker
  • #1   7. jul 2009 Tja... Den kræver ikke vanvittigt meget effekt den enhed... Jeg ville finde mig en billig analog blok som fra f.eks Ground Zero.... Den ville kunne levere til en udmærket bas... Dog ville jeg ikke købe den sub... magen til lort skal man altså lede længe efter...

    Hva skal du give for den ?


  • #2   8. jul 2009 Niclas A

    Det er yderst uhøfligt at kalde ting folk allerede har købt for lort... Uanset hvor meget du så har ret...


  • #3   8. jul 2009 Har ikke købt den endnu, overvejede den bare.. men jeg leder ikke efter det syge soundsystem jo bare noget der piffer lyden op når jeg hører den gode electro

  • #4   8. jul 2009 Cody - Manden har ikke brugt pengene endnu... thats why ;)...

  • #5   8. jul 2009 Kunne du dog ikke vide..

    MEN: så kom med nogle forslag til hva jeg sku købe da


  • #6   8. jul 2009 Peerless XXLS... Koster cirka det samme... og kan drives fornuftigt af de fleste forstærkere... Desuden lyder den kanont, og kan samtidigt holde til tæsk... Dansk design når det er bedst...

  • bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 385
    #7   8. jul 2009 Niclas,

    Peerless XXLS er en fin enhed, men at den kan holde til tæsk, nja det vil jeg ikke sige.

    De fleste der tænker på tæsk i dag er nok i gang med noget 1kw eller mere til alle mulige musiktyper og til brian på tanken der måske ikke har styr på anlæget.

    Har selv hørt den enhed og den lyder godt, men ukontrolleret tæsk skal man ikke give den.

    Så havde jeg nok kigget på noget andet dansk, hvis du forstår hvad jeg mener.


  • #8   8. jul 2009 er enig med bamse her... Peerless enheden er vellydende... Og kan skam spille relativt højt for de fleste... men hvis man ikke ved hvad man laver så kan man sagtens tæve den ihjel... der er andre hvor det er lidt sværere at slå dem ihjel...

  • #9   8. jul 2009 Giver gerne ret i det kan være en "Fintfølende" enhed... Den skal ikke ramme over grænsen... For så dør den... hvor evt enheder som AC12 kan klare at blive tævet...

    Hehe... :D... Der er meget godt Dansk lyshåret :D...


Kommentér på:
Forslag til forstærker

Annonce