{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Tænd/sluk {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg er ikke den helt store radio mand lige pt .
Har lige et spørgsmål.. Har fået trukket mig en 25kvadrat strømkabel igennem bilen og nu tænker jeg så på om man kan lave en knap på den inde i bilen så man kan slukke for den når man går ud af bilen. For her den anden dag kunne den ikke starte da min forstærkere havde taget alt strømmen..
Håber på fornuftigt svar og ingen dumme kommentar..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænd/sluk
  • #1   14. jul 2009 måske du bare skal montere en remote fra din HU ?

    HazzarD


  • #2   14. jul 2009 Dumme spørgsmål = dumme kommentarer. Ja prøv lige den med remoten.

  • #3   14. jul 2009 i phono kablet er der en lille blå ledning som skal bruges til at tænde og slukke forstærkeren


  • #4   14. jul 2009 Den sidder os i hehe

  • #5   14. jul 2009 er dine forstærkere tændt selv om din bil er slukket????? vi starter lige i de små for at finde problemet smiley

    hvor mange forstærkere har du..... og hvad er det for nogle


  • #6   14. jul 2009 du skal ikke bruge den ledning der er i Phonokablerne til remote, det er en general misforståelse at den skal bruges til remote, strøm og phonokabler skal ikke følges ad, også selvom det kun er remote strømmen. det kabel er til stel, så man på den måde har fået "stel" til sine phonokabler for at på den måde fjerne evt støj der måtte være...

  • #7   14. jul 2009 nick.. hans problem er jo ikke der er støj?????... og det er helller ikke i alle phono kabler der er en remote.... og det er så lidt strøm at jeg aldrig har hørt den skabe støj..

    men lige meget hvad.. hans problem er at hans forstærkere tapper hans batteri for strøm.... ikke at han har støj..


  • #8   14. jul 2009 nej det er heller ikke derfor jeg siger det, det er netop for han ikke skal få støj, ved at blive vejledt forkert... jeg har oplevet støj netop pga dette masser af gange....

    og nej det er langt fra på alle phonokabler der er dette kabel, men det ændre stadig ikke på at det ikke er til strøm, men til stel.

    jeg skrev det udelukkende fordi der er en som skrev noget forkert længere oppe.


  • #9   14. jul 2009 Johan B

    jeg har også oplevet støj pga. den lille ledning det sidder på mange phonokabler... Den er ikke beregnet til at bruges som remote, selv om mange af forhandlerne meget fejlagtigt påstår dette... Dem skal man efter min mening holde sig langt fra...


  • #10   14. jul 2009 jeg har det ikke selv lige nu.... men har lavet flere biler hvor det var.. og intet problem var... hmm..

    men endnu engang.. ham der har problemet.. har ikke den store forstand.. sp syns mere det forvirre ham at snakke om alt muligt at det her...

    men han skal stadig lige svarer på mit spørgsmål før man kan hjælpe smiley


Kommentér på:
Tænd/sluk

Annonce