{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør det sådan.??????? {{forumTopicSubject}}

Har lige fået monteret en fin Kenwood HU og det spiller sådan set fint nok....MEN MEN !! Når jeg kun spiller på bag-højtalerne, så er der ikke noget bas på, men når jeg så justere til at spille på kun den ene højtaler, så er der lige pludselig fin bas... Har prøvet at bytte rundt på ledningerne uden held...
Nogen kloge hoveder, der evt kan hjælpe.?

OBS: Det er en Kenwood KDC-W7537U

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør det sådan.???????
  • #1   14. jul 2009 har du externe forstærkere på den??

hvis ja... så kan det være det er dine "front" phono der sidder i basforstærkeren.. når du så fader så det kun er baghøjtalerne.... så får front phono intet signal. og derved bassen..

• #2   14. jul 2009 Der er ikke sat ext forstærker til (endnu), det er kun HU og højtalere for og bag, det er derfor at jeg er "lidt" på bar bund...og sådan en Kenwood er ikk helt simpel at finde ud af (synes jeg)

• #3   14. jul 2009 hva så når du skruer helt op inden det kratter er det så noget bass ? altså på alle 4 ?

• #4   14. jul 2009 BWAHAHAHAHAHA....... Folk giver råd... ja... men forkerte...

René A
    Du har fasevendt en af dine højtalere... byt rundt på plus og minus på en af højtalerne i bag og vupti din bass kommer tilbage...

Kommentér på:
Hvorfor gør det sådan.???????

Annonce