{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Mutte
Mutte
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 82

Vibe højtalere {{forumTopicSubject}}

Mangler højtalere i min polo, og kan købe nogle af mærket vibe af en ven. Men har aldrig hørt om det mærke før.
Han siger at nyprisen er 1000 og jeg skal gi 300. De er et halvt år gamle.

Er det en okay pris ? Og er det et okay mærke ?
Aner intet andet om dem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vibe højtalere
  • #1   16. jul 2009 Lyder sq fair nok hvis de er i ordenlig stand..

• Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

#2   16. jul 2009 - Due -

De fejler ikke noget smiley

• #3   16. jul 2009 Hej mutte.
    Mærket "vibe" Er et utroligt godt, mærke, spiller rigtig godt rent.
    "APkabinedesign" Sælger produktet, og laver alle hans kabiner i mærket vibe, eller "Fli" ..
    Så det er kvalitet, som spiller - og så det sq en rigtig billig pris.
    Men tjek produktet ud på www.apkabinedesign.dk

• Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

#4   16. jul 2009 christian D

okay, det lyder rigtig godt smiley Vil helst ikke snydes nemlig. Hehe

• Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

#5   16. jul 2009 Siger man at højtalere er i tommer eller hvordan med størrelsen ? For det vel ikke sikkert at de passer i poloen ?

• #6   16. jul 2009 Må være 4" enheder ? Hvilken Polo er det ?

• #7   16. jul 2009 Mutte

Vibe er middelmådigt... Når det er bedst... Hvis man får det til at lyde godt er man for det meste mere heldig end dygtig... Vibe bliver desværre hypet alt for langt op oftest af folk der ikke ved bedre, eller fordi de tror at hvis det sidder i en eller anden fancy demobil så er det godt...

Men lad mig sige det på den her måde... Skulle du have givet 1000 kr for det havde jeg sagt du bare skulle sige nej tak da det er det ikke værd... Men da du skal give 300,- så er prisen jo ikke så gal... Og til den pris... ja så kan man ikke forvente så meget... og med vibe... der får man ikke ret meget...

• #8   18. jul 2009 cody

Så sku du da prøve at hører min cabrio men masse af vibe i, den spiller rigtig godt nok fordi du aldrig selv har prøvet det Hilsen allan apkabinedesign

• #9   18. jul 2009 Jeg må dog give Cody ret her... Vibe er et middelmærke som MDS og lign... Det spiller, og afhænger bestemt os af hva man sammenligner med... !

• #10   18. jul 2009 A.P .

Jeg har hørt Vibe... Jeg har også hørt op til flere af deres demobiler... Jeg har endnu ikke oplevet en eneste vibe bil der faktisk lød godt...

på et tidspunkt overvejede jeg at bruge deres Helt store SPL enhed den der kaldes Blackdeath... Indtil jeg fandt ud af at det lort ikke engang kan holde til de watt den er rated til... Puhha...

Men du Kan jo prøve at tænke lidt over hvorfor der ikke er en eneste bil i hverken EMMA eller dB-drag der kører med Vibe... (Prøv bare at gætte) Jeg kan give dig svaret: fordi det ikke spiller ret godt...

• #11   21. jul 2009 Cody
    Hvem siger det skal trykke 150 DB, syndtes dem jeg har hørt spiller ganske ok, men du må jo have hørt mange flere end mig siden du kan udtale dig sådan!!

• #12   21. jul 2009 A.P .

Hvis en producent laver en SPL enhed og lover den kan levere et massivt tryk så skal det fanme passe... ikke det lort som Vibe kom med... Kunne ikke engang holde til de watt de selv havde rated den til... det er for sølle...

Anyway... Et anlæg der trykker 150 db lyder ret ofte meget skidt...
    Ingen af de Vibe Biler jeg har hørt har kunnet give en overbevisende lyd... Hverken Lydkvalitets-mæssigt eller SPL mæssigt... Det mest sørgelige er dog at jeg har hørt meget billigere grej spille meget bedre...

Jamen det kan godt være jeg har hørt flere forskellige setups end dig... På den anden side så SKAL du jo rose vibe da du vel selv sælger det...

• Mutte
    Mutte Tilmeldt:
    jul 2008

#13   26. jul 2009 Niclas A

Det er en polo coupe 90'

Kommentér på:
Vibe højtalere

Annonce