{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Porte ...
  • #1   3. aug 2009 åben kabinet måske..?

• #2   3. aug 2009 hva vil det sige ...? Og hvor meget giver det i forehold til et lukket kabinet

• #3   4. aug 2009 Benjamin N

Jeg vil mene det bedste du kan gøre er at få en god snak med en erfaren db-drag deltager...

Hvor skal du til konkurrence henne???

Og hvor er du fra?
    For du er velkommen til at komme op til slagelse og få en snak... Jeg har kørt db-drag/bassrace i de sidste 5 år nu....

• #4   4. aug 2009 ja vi er nødt til at vide hvilken enhed der er tale om...

Ketil, forstærkeren er ligegyldig når det kommer til at ændre på kassen....

• #5   4. aug 2009 Re: Cody

På fyn .. ( første gang skal lige se om det er noget for mig ... )

Jeg kommer fra rønnede af så det kunne være fedt hvis jeg kunne få en rutinerets råd og vejledniing

Re: Enheder

1 stk. Audiobahn DUB1200 :

* Subwoofer Size 12"
    * Voice Coil(s) Dual (2 voice coils)
    * Impedance (per voice coil) 4 ohms
    * Peak Power Handling 1400 watts
    * RMS Power Handling 700 watts
    * Woofer Surround PHAT 2" Foam Surround
    * Sealed Box Volume 0.5 - 1.5 cubic feet
    * Ported Box Volume 1.3 - 3.7 cubic feet
    * Sensitivity 92.7 dB
    * Frequency Response 20 - 500 Hz

Monteret i kabinet på (LxBxH) 35x35x20 med mageneten ud
    Kabinetet er lavet i 22mm MDF-Plade Limet og Skruet sammen og fuget

2 stk Boxter GTX10SharkII

* Subwoofer Size 10"
    * 1400 Watt RMS
    * 2x2 Ohm svingspoler
    * Kabinet størelse fra 15 liter.
    * QTS 0,51
    * VAS 16,60
    * FS 38

Monteret i kabineter på (LxBxH) 35x30x35 med mageneten ind
    Kabineterne er lavet i 22mm MDF-Plade Limet og Skruet sammen og fuget
    Der er lavet et vindue i den ene side på 15x22cm men er lukket med MDF pt.

Skal i bruge forstærker spec. ???

MVH Benjamin

• #6   4. aug 2009 Benjamin N

Hvis du ikke har deltaget før kan du ikke deltage den 29. august i glamsbjerg da der afholdes de danske finaler...

du bør ikke køre med forskellige subs... hvis du skal starte med db-drag. så start i street a... dvs. nøjes med at bruge din audiobahn enhed...
    på fredag hvis du kan er du velkommen til at komme op til slagelse... Så kan vi tage en lidt bedre snak om det der... lidt nemmere end at skrive her...

• #7   4. aug 2009 fandt jeg lige ud af .. Men så kan jeg jo komme og kigge .. Se hvordan folk gør .. eller ...?

Syntes bare ikk der er så meget bid i den audiobahn .. Og hva er street a .. ?

Det kunne jeg nok godt .. Ja lige præcis .. kunne være super fedt med noget prof råd ..

• #8   4. aug 2009 Benjamin N

Street a er en klasse inden for db-drag... hvordan du bygger anlægget op bestmmer hvilken klasse du kommer i... Dette er desværre en af de grunde til at folk er bange for at prøve db-drag... fordi hvor sjovt er det lige at komme og blive placeret i en af de store klasser fordi ens subkasse er en smule for høj i forhold til reglerne?? så risikere man at ryge op mod nogle af de mere ekstreme deltagere... og så ryger lidt af det sjove når man får tæv med en forskel på 25 db... Så derfor kan det være vigtigt at starte rigtigt... får taber man med 1-2 db så har man et mål at nå frem til i stedet...

• #9   4. aug 2009 ja self .. ja man mister nok lysten til at komme anden gang .. Hvor kan jeg finde regler og klasser hende ...? Jeg har jo 3 subbe i min bil .. og føler ikk der er så meget tryk på igen ... som jeg gerne ville have ..

Kommentér på:
Porte ...

Annonce