{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Anlæg I Touran {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har erfaring med at skifte enhederne i dørene på en Touran? Jeg har nemlig lige købt den og er ikke imponeret af anlæget. Har nemlig mulighed for at få noget Pioneer rimeligt billigt.

Det er en Touran 2.0 TDI fra 2004.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg I Touran
  • #1   5. aug 2009 hvis det er ligesom i en altea hvilket det nok cirka er, så er det ikke højtalerne der er det største problem men selve anlægget, der var en verden til forskel da jeg skiftede anlægget og ved mange andre vil sige det samme.
    ps. hvilke pioneer har du kig på ?

• #2   5. aug 2009 Er der slet ikke noget i dørene på din?
    Jeg har kun skiftet HU i min golf som er samme opbygning, og det kom der faktisk en rigtig fed lyd ud af. Så hvis du har højtaler i dørene så prøv at start med at proppe en HU i af ordentlig kvalitet. Du vil blive overrasket, for den originale lyder virkelig af lort

• #3   5. aug 2009 Jeg har højtalere i dørene, men kunne godt tænke mig nogle Pioneer højtalere. Men det kan da godt være man skulle skifte anlægget, det er et Blaupunkt Travelpilot E1 jeg har i, kan jo nok gøres bedre:D

Skal måske have et pioneer AVIC-F900BT.

• #4   5. aug 2009 Ja tag et f900bt jeg er super glad for mit og prisen er nu blevet til at betale.

• #6   6. aug 2009 Det bliver nok det AVIC-F900BT:D

Tak for hjælpen!

• #7   12. aug 2009 Peter.. vent til F910 kommer...just a hint :o)

Kommentér på:
Anlæg I Touran

Annonce