{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Skratter i højtaler {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige købt mig en kenwood afspiller, når jeg bruger andre el ting i bilen, som feks elruder, langt lys, baklys osv. Skratter og knalder det i højtaler.
med Xzound afspilleren jeg havde i før, gjorde den intet. skal lige siges at jeg har 2 x forstærker, bas, kondensator, 6x9'er. Hvad kan årsagen til skratte lyden være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skratter i højtaler
  • #1   30. aug 2009 det er genaratorstøj.. køb nogen tykkerkabler. ellers har du trukket dine kablerforkert... husk en kenwood afspiller er kvali i forholdt til en Xzound... derfor skal det hele jo passe sammen og nu ved jeg jo ikke nogen ditaljer om din Kenwood.. men hvis den køre med 4,5V linje udgang og den xzound sikkert kun med 2Vlinjeudgang.. så prøv til og starte med og skrug halvt ned for dine forstærker..

  • #2   30. aug 2009 er det signal kablerne der skal være større eller strøm kablerne?

  • #3   30. aug 2009 er det en ny hu du har købt eller en brugt??
    har selv en hu hvor der er noget til line udgangene der er futtet af så der er støj på når jeg hører musik gennem forstærkeren men hvis jeg sætter højttalerene direkte til er der intet. heller ikk hvis jeg skifter hu smiley


  • #4   30. aug 2009 det er en splinter ny hu

Kommentér på:
Skratter i højtaler

Annonce