{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Casper D
Casper D
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Skrattende lyd {{forumTopicSubject}}

Halløj

Jeg har lige fået min nye 206'er. Forhandleren har bl.a. installeret en VDO 138 radio/cd pga. han ikke kunne levere en tredørs model. Anyways, når jeg skruer lidt op for lyden (loudness aktiveret) begynder lyden at forvrænge. Jeg mener ikke jeg har skruet urimeligt højt op, men så man kan høre musikken ved motorvejskørsel... Højtalerne er dem som sidder i som standard. Mit spørgsmål er om det er forstærkeren der "kammer over" eller om det mon kan være højtalerne som ikke kan følge med? Thansen har i øjeblikekt tilbud på Cerwin vega højtalere har jeg set, så det ville jo være kanon hvis det bare var et spørgsmål om nye højtalere Hvor mange tommer kan man i øvrigt sætte i fordørene uden at skulle bore/skrue/save?

Mvh
Casper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrattende lyd
  • #1   10. aug 2005 Lad være med at købe thansen, har selv gjort det og under 6 måneder efter virkede den ene ikke... det er noget billigt lort... så den fejl laver jeg ikke igen...
    Gå ned i din lokale gejler shop og snak med dem...

• #2   10. aug 2005 du kan sagtens finde god kvalitet som f.eks. pioneer på tilbud.. fandt mine højtalere til 400, de plejer at koste 1000..! bar led lidt, og find noget kvali.. har selv haft t-hansen.. og det spillede ikke skide rent..!

• Casper D
    Casper D Tilmeldt:
    jul 2005

#3   10. aug 2005 Hehe ok Lasse! Mener du nye højtalere måske kunne løse problemet? Var det CV højtalere du købte, det er jo ellers et anerkendt mærke inden for hifi???

• #4   10. aug 2005 Måske... hvor er du fra i landet.. et par af drengene har Bilxperten i køge og de ved hvad det drejer sig om...

Kan ikke huske hvad de hedder, men skal kun ha kvali nu, fra nogen der ved hvad de snakker om, dem der står i thansen er jo udlært i netto(ikke noget ondt om netto), de ved kun hvordan en højtaler ser ud pga at der er billede af en på pakken, hvor der står højtaler på....

Men ned i gejler biksen og snak med ham der ved noget om anlæg....

• Casper D
    Casper D Tilmeldt:
    jul 2005

#5   10. aug 2005 Hahaha ok. Will do, tak for hjælpen. Er i øvrigt fra Hedehusene

• #6   10. aug 2005 sjovt nok, der er en af ejerene også.... he he...
    Kør ned og snak med dem....
    Hvis du kører derned, skal du snakke med Kenneth...
    Det var da så lidt...

• #7   11. aug 2005 lasse, cerwin vega er altså lige lidt go kvalitet, lissom netto folkene!! der er vel en grund til at cv er så dyrt som det nu er jo.. ik?

Kommentér på:
Skrattende lyd

Annonce