{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Mistet alt musik, hjælp med nyt ;) {{forumTopicSubject}}

hej drenge.

Tjaah, man kan vel bruge princippet "Rigtige mænd tager ikke backup... De græder!" her...

jeg fik dummet mig lidt, så jeg har lige slettet alt musikken på min pc (og nej, det kan ikke hentes tilbage med recovery osv. har prøvet :))

Så nu skal jeg jo have bygget mig en lille samling op igen..

her kunne det være lækkert med lidt inputs..

Selv er jeg mest til Dance, trance, techno samt rock, men kom da med alt, fordi jeg gider ikke sidde med 4 musiknumre i riden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet alt musik, hjælp med nyt ;)
  • #1   2. sep 2009 Det er ikke et spørgsmål om bilstereo... og bør placeres i et forum for anden irrelevant snak... Kig nu efter inden du opretter topics så du ikke gør dette igen...

• #2   2. sep 2009 Ah chill man, du behøver ikke træde på en gut der allerede ligger ned.. er sgu rimelig depri ligenu over at mange års samling af musik er forsvundet -.-

• #4   2. sep 2009 var skam ikke for at træde på dig... men bare lige som info til en anden god gang...

• #5   2. sep 2009 haha ja tass, tror sgu også jeg holder mig til det fra nu af smiley

men ja helt sikkert ac/dc

• #6   2. sep 2009 jesper P :
    må man spørge om hvordan HELVEDE du kan komme til at slette ALT din musik uden at tænke en eneste gang.. hey, hva laver jeg ?

anyway.. efter som det jo ikk er lovligt at downloade, så gætter jeg på at du har alle dine originale cd'er liggende henne på hylden, og så det jo bare igang med at ligge dem ind på computeren igen smiley

• #7   2. sep 2009 Hvor har du musikken fra?

hvis jeg sletter min musik har jeg altid redownloads på TDC, eller CD'erne stående på hylden. Og så gør det sådan set ikke så meget om de ryger fra computeren...

Mht dit musikvalg vil jeg melde pas, intet af det du hører, på nær måske rock, er noget jeg beskæftiger mig med desværre smiley

• #8   2. sep 2009 Ej men altså Kleis.. nu skal du høre..... smiley

Jeg skulle opdatere et program, og i det øjeblik jeg satte opdateringen i gang kom jeg til at tænke på at alt min musik også var gemt inde i den samme mappe..

Så udover at den fjernede den gamle version af programmet slettede den ALT min musik.. så blev man sgu lidt ked smiley

Og mht til cd'erne.. hmm tjaaaaaaaaahh...

• #9   2. sep 2009 jesper P

Topics omkring ulovlige downloads af sange på nettet er vidst heller ikke tilladt her...

Kommentér på:
Mistet alt musik, hjælp med nyt ;)

Annonce