816 visninger
|
Oprettet:
Mistet alt musik, hjælp med nyt ;) {{forumTopicSubject}}
hej drenge.
Tjaah, man kan vel bruge princippet "Rigtige mænd tager ikke backup... De græder!" her...
jeg fik dummet mig lidt, så jeg har lige slettet alt musikken på min pc (og nej, det kan ikke hentes tilbage med recovery osv. har prøvet :))
Så nu skal jeg jo have bygget mig en lille samling op igen..
her kunne det være lækkert med lidt inputs..
Selv er jeg mest til Dance, trance, techno samt rock, men kom da med alt, fordi jeg gider ikke sidde med 4 musiknumre i riden
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.921
jun 2009
aug 2008
men ja helt sikkert ac/dc
aug 2003
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 225
må man spørge om hvordan HELVEDE du kan komme til at slette ALT din musik uden at tænke en eneste gang.. hey, hva laver jeg ?
anyway.. efter som det jo ikk er lovligt at downloade, så gætter jeg på at du har alle dine originale cd'er liggende henne på hylden, og så det jo bare igang med at ligge dem ind på computeren igen
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.162
hvis jeg sletter min musik har jeg altid redownloads på TDC, eller CD'erne stående på hylden. Og så gør det sådan set ikke så meget om de ryger fra computeren...
Mht dit musikvalg vil jeg melde pas, intet af det du hører, på nær måske rock, er noget jeg beskæftiger mig med desværre
aug 2008
Jeg skulle opdatere et program, og i det øjeblik jeg satte opdateringen i gang kom jeg til at tænke på at alt min musik også var gemt inde i den samme mappe..
Så udover at den fjernede den gamle version af programmet slettede den ALT min musik.. så blev man sgu lidt ked
Og mht til cd'erne.. hmm tjaaaaaaaaahh...
jun 2009
Topics omkring ulovlige downloads af sange på nettet er vidst heller ikke tilladt her...
Mistet alt musik, hjælp med nyt ;)