{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

hjælp - passer dette ang. anlæg? {{forumTopicSubject}}

Hej bare lige for at få det rene hvad et bilanlæg består af:
1x radio m. så mange watt som muligt
1x bass som sidder bagi bilen.
2x forstærkere 2 og 4 vejs som sidder bagi bilen.
2 x 6x9" højtalere som sidder i hver sin side af hattehylden.
Komponentsæt hvor der sidder en højtalere i hver dør samt diskant i instrumentbrættet?


Så kommer spørgsmålet: er der noget jeg mangler for at få et godt anlæg? er 2 højtalere i hattehylden samt komponentsættene foran i dørene nok? eller hvor mange er nok?? hjælp please! mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp - passer dette ang. anlæg?
  • #1   29. sep 2009 Nu skriver du ikke noget om hvilke produkter der er tale om, så er lidt svært at sige om det du sammensætter der er et godt anlæg.
    Hvorfor vil du ha en radio med så mange watt som mulig, når du alligevel sætter ekstra forstærer på? Så hellere gå efter en som lyder godt og ha god line-udgang i stedet for en med mange watt.
    En anden ting er drop 6x9" bagi og ofre pengene på et rigtig godt komponentsæt foran. Det giver en meget bedre oplevesle af hele lydbilledet. Derved vil du også have nok i en 2-kanals forstærker og så en monoblok til sub'en.


  • #2   29. sep 2009 Men Lars M kan et komponentsæt spille en hel bil op da?

    jeg har indtil videre 15" jbl sub i kasse, og 2 phoenix gold forstærkere...
    Det med radio vidste jeg ikke, jeg gik bare ud fra den med flest watt var bedst. Men regner med at købe sådan en xzound med 7 tommer skærm.


  • #3   30. sep 2009 nick S

    Hold dig fra Xzound... det er ikke noget værd... Xzopund er spild af penge nøjagtigt ligsom 6x9" enheder er det hvis du har komponentsæt og subwoofer...

    Jeg er klar over at du sikkert har læst en masse her og det sikkert kun kan være forvirrende... for 90% af hvad folk skriver her bunder i dumme myter omkring bilstereo der ingen hold har i virkeligheden....

    Du er velkommen til at skrive til mig med evt. spørgsmål...


  • #4   30. sep 2009 Cody - Er så spændt på om det jeg nu har skrevet om du er enig med mig, eller om jeg bare har forvirret ham endnu mere.

    Men som Cody siger så glem alt om xzound. Du vil fortryde det 100 gange bagefter. Så hellere droppe skærm og få en HU i som lyder ordentligt fra et af kvalitetsmærkerne.


  • #5   30. sep 2009 Lars M

    Jeg er skam enig lars... Det er meget fornuftigt...


  • #6   30. sep 2009 Hehe for en gang skykld smiley

  • #7   30. sep 2009 Hvad så med en jvc radio eller pioneer? er det bedre? smiley

  • #8   30. sep 2009 Pioneer går man sjældent fejl af smiley

  • #9   30. sep 2009 Se det er mere anerkendte mærker der faktisk har kvalitetskontrol på deres produkter... Og du vil blive langt gladere for lyden i dem...

Kommentér på:
hjælp - passer dette ang. anlæg?

Annonce