{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STØJ i højtalerne???
  • #1   21. aug 2005 det lyder som om, det er generatør støj... mærkeligt at det ikke kommer når du spiller cd

• #2   21. aug 2005 kan løses ved at købe støj filtere, et filter til hver phonokabel.. ca 200 stk

• #3   21. aug 2005 linie udgangen til din ippaag..! jeg havde samme problem med støj, og der var d en linie udgang til mine phonokabler der var brændt af..! erder os en svag mislyd når bilen er slukket..?

• #4   21. aug 2005 Okay, og det er nemt nok at sætte på eller?? kan det måske også ha noget af' gøre med jeg har for mange ting på batteriet?? jeg har ikk vildt forstand på det?? smiley meen?? kig evt min bil?? har jo lidt forskelligt sat til og alt sammen til det normale batteri??

• #5   21. aug 2005 ---> rene . : er jeg faktisk ikk helt sikker på 2 sek. tjekker det da lige smiley

• #6   21. aug 2005 du har ikk for mange ting til dit batteri.. jeg har mere end dert der, og mit kan sagtens trække d..!

• #7   21. aug 2005 ---> rene . : hehe oka..! nu har jeg tjekket... smiley altså den siger ikk noget når motoren er slukket.., kun hvis man kører i den og så bliver det højere og højere jo mere man trykker på speederen, og hvis man tænder GPS'en så går den helt amok!!! så kan man slet ikk høre andet end støj hvis man skruer op.. :S

• #8   21. aug 2005 og du har selvfølgelig trukket dine kabler i bilen korrekt?

• #9   21. aug 2005 bliver støjen højere når du skruer op?

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 Svar: 3
    #10   21. aug 2005 Hej, jeg har læst din besked og der er Intet med de ting alle de andre siger. Prøv det jeg skriver nu, det skal nok virke.

Tag en tyk kabel og skrue den fast i din bil karroseri (en god stel) tag den anden end og skrue den fast i din bil anlægs udvendige metal.

Den støj bliver genereret af din forstærker fordi når stel er dårligt fordi der er lang ledning til stel fra en anlæg ligger opstår der nogen spænding i mellem din bil anlæg og bilens stel, det er nok til at det hele støjer sådan.

Skriv venligst til mig om det virker på denice@mail-online.dk

• #11   21. aug 2005 Morten H:

Jamen det er jo KUN når jeg afspiller fra min PDA... smiley og IKKE fra CD afspilleren.... så det vej ikk det??

• #12   21. aug 2005 Anders T : ja det er de..! af en som arb. i BilXperten!
    så det skulle jeg mene men det er ikk en jeg kender så har ikk spurgt ham endnu!§!

• #13   21. aug 2005 rene . : ja det bliver højre når jeg skruere op..!

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 Svar: 3
    #14   21. aug 2005 Okay, undskyld. nu er jeg med.

Din PDA er den tilsluttet til strømforsyning i bil?
    eller kører den kun på batteri? altså har du en auto lader sat til din pda i bilen? Støj skal jo opstå et eller andet sted!! det kan ske hvis man har dårlig stel, eller stel fra forskelige steder! Jeg synes du skal have en galvanisk adskiller i mellem din anlæg og din pda. det kan være optisk eller magnetisk. men hvis du ikke kan få støj væk på andre måde skal du bare sig til jeg finder ud af hvor du kan fat på sådan en. Undskyld jeg stever ikke så godt dansk.

Kommentér på:
STØJ i højtalerne???

Annonce